3/17/2020

 Avril Lavigne - Losing Grip
Аврил Рамона Лавин – Хяналтаа гээж

Are you aware of what you make me feel, baby?
Чи ухамсарлаж байна уу, юуг чи надад мэдрэхийг хийдэг ээ, хонгор минь?
Right now I feel invisible to you
Яг одоо, би үл үзэгдэгчийг мэдэрдэг чамд
Like I'm not real
Би бодит биш шиг
Didn't you feel me lock my arms around you?
Чи намайг мэдэрсэнгүй юу, миний гарнууд чиний эргэн тойронд чоожилж байгааг ?
Why'd you turn away?
Яагаад хаа нэг тийшээ  эргүүлэхгүй байгаа юм бэ?
Here's what I have to say
Энд би юу хэлэх хэрэгтэй
I was left to cry there
Би тэнд уйлахыг орхиж байсан  
Waitin' outside there
Тэнд гадна талд хүлээж
Grinnin' with a lost stare
Жуумалзаж, гөлөрөх гээгдсэн
That's when I decided
Тэр бол би төсөөлсөн байхад

Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
'Cuz you weren't there
Яагаад гэвэл чи тэнд байхгүй байна
When I was scared
Намайг айлгаж байхад
I was so alone
Би тийм ганцаараа байсан
You, you need to listen
Чамд, чамд сонсох хэрэгтэй
I'm startin' to trip
Би аялалыг эхэлж байна
I'm losin' my grip
Би миний хяналтаа гээж байна
And I'm in this thing
Мөн би энэ юман дотор байна
Alone
Ганцаараа

Am I just some chick
Би зарим тахиа юм уу
You placed beside you
Чи чиний дэргэд сууршдаг  
To take somebody's place?
Зарим нэгний байрыг авах уу?
When you turn around
Чи тойроод эргүүлэхэд
Can you recognize my face?
Чи миний царайг таньж чадах?
You used to love me
Чи намайг хайрладаг байсан
You used to hug me
Чи намайг хайрладаг байсан
But that wasn't the case
Гэвч тэр ямар ч нөхцөлд байгаагүй
Everything wasn't okay
Бүх зүйл зүгээр байгаагүй

I was left to cry there
Би уйлахыг орхиж байсан тэнд
Waitin' outside there
Тэнд гадна талд хүлээж
Grinnin' with a lost stare
Жуумалзаж, гөлөрөх гээгдсэн
That's when I decided
Тэр бол би төсөөлсөн байхад

Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
'Cuz you weren't there
Яагаад гэвэл чи тэнд байхгүй байна
When I was scared
Намайг айлгаж байхад
I was so alone
Би тийм ганцаараа байсан
You, you need to listen
Чамд, чамд сонсох хэрэгтэй
I'm startin' to trip
Би аялалыг эхэлж байна
I'm losin' my grip
Би миний хяналтаа гээж байна
And I'm in this thing alone
Мөн би энэ юман дотор ганцаараа байна

Cryin' out loud
Чанга уйлж байна
I'm cryin' out, loud
Би чанга уйлж байна
Cryin' out loud
Чанга уйлж байна
I'm cryin' out
Би уйлж байна
Open your eyes
Нүдээ нээ
Open up wide
Дээш өргөн нээ

Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
'Cuz you weren't there
Яагаад гэвэл чи тэнд байхгүй байна
When I was scared
Намайг айлгаж байхад
I was so alone
Би тийм ганцаараа байсан

Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
'Cuz you weren't there
Яагаад гэвэл чи тэнд байхгүй байна
When I was scared
Намайг айлгаж байхад
I was so alone
Би тийм ганцаараа байсан

Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
If you don't care
Хэрвээ чи санаа тавьдаггүй бол
Then I don't care
Тэгээд би санаа тавьдаггүй
We're not goin' anywhere...
Би хаа нэг тийшээ яваагүй байна
Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
'Cuz you weren't there
Яагаад гэвэл чи тэнд байхгүй байна
When I was scared
Намайг айлгаж байхад
I was so alone
Би тийм ганцаараа байсан
Why should I care?
Яагаад би санаа тавих хэрэгтэй вэ?  
If you don't care
Хэрвээ чи санаа тавьдаггүй бол
Then I don't care
Тэгээд би санаа тавьдаггүй
We're not goin' anywhere
Би хаа нэг тийшээ яваагүй байна






Avril Lavigne - I'm With You
Аврил Рамона Лавин - Би чамтай хамт

I'm standing on a bridge
Би гүүрэн дээр зогсож байна
I'm waiting in the dark
Би харанхуйд хүлээж байна
I thought that you'd be here by now
Би тэрийг бодсон чи одоогоор энд байх байсан  
There's nothing but the rain
Тэнд юу ч байхгүй гэвч бороо
No footsteps on the ground
Газар дээр хөлийн гишгээнүүд үгүй
I'm listening but there's no sound
Би сонсож байна гэвч тэнд чимээ байхгүй

Isn't anyone trying to find me?
Хэн нэгэн намайг олохыг хичээхгүй байна уу?
Won't somebody come take me home?
Зарим нэгэн намайг гэрлүү авахаар ирэхгүй юу?  

It's a damn cold night
Энэ бол тамын хүйтэн шөнө
Trying to figure out this life
Энэ амьдралыг тооцоолохыг хичээж байна
Won't you take me by the hand?
Чи намайг гараараа барихгүй юу?
Take me somewhere new
Намайг барь зарим нэгэн шинэ газар
I don't know who you are
Би мэддэггүй чи хэн бэ гэдгийг
But I... I'm with you
Гэвч би... Би чамтай хамт
I'm with you
Би чамтай хамт

I'm looking for a place
Би газрыг хайж байна
I'm searching for a face
Би царайг эрж байна
Is anybody here I know
Энд миний мэддэг хэн нэгэн байна уу
'Cause nothing's going right
Яагаад гэвэл юу ч зөв явахгүй байна   
And everything's a mess
Мөн бүх зүйл бол тохуурхал
And no one likes to be alone
Мөн нэг нь ч ганцаараа байхад дургүй

Isn't anyone trying to find me?
Хэн нэгэн намайг олохыг хичээж байхгүй байна уу?
Won't somebody come take me home?
Зарим нэгэн намайг гэрлүү авахаар ирэхгүй юу?  

It's a damn cold night
Энэ бол тамын хүйтэн шөнө
Trying to figure out this life
Энэ амьдралыг тооцоолохыг хичээж байна
Won't you take me by the hand?
Чи намайг гараараа барихгүй юу?
Take me somewhere new
Намайг барь зарим нэгэн шинэ газар
I don't know who you are
Би мэддэггүй чи хэн бэ гэдгийг
But I... I'm with you
Гэвч би... Би чамтай хамт
I'm with you
Би чамтай хамт

Oh why is everything so confusing
Өө, яагаад бүх зүйл маш будлиантсан
Maybe I'm just out of my mind
Магадгүй, би яг миний дурсамжаас гарч байна
Yeah-he-yaa, yeah-he-yah, yeah-he-yah, yeah-he-yah, yeah!
Тийм –хэ -яа, тийм –хэ –яа, тийм –хэ –яа, тийм –хэ –яа, тийм!

It's a damn cold night
Энэ бол тамын хүйтэн шөнө
Trying to figure out this life
Энэ амьдралыг тооцоолохыг хичээж байна

Won't you take me by the hand?
Чи намайг гараараа барихгүй юу?
Take me somewhere new
Намайг барь зарим нэгэн шинэ газар
I don't know who you are
Би мэддэггүй чи хэн бэ гэдгийг
But I... I'm with you
Гэвч би... Би чамтай хамт
I'm with you
Би чамтай хамт

Take me by the hand
Намайг гараараа барь
Take me somewhere new
Намайг барь зарим нэгэн шинэ газар
I don't know who you are
Би мэддэггүй чи хэн бэ гэдгийг
But I... I'm with you
Гэвч би... Би чамтай хамт
I'm with you
Би чамтай хамт

Take me by the hand
Намайг гараараа барь
Take me somewhere new
Намайг барь зарим нэгэн шинэ газар
I don't know who you are
Би мэддэггүй чи хэн бэ гэдгийг
But I... I'm with you
Гэвч би... Би чамтай хамт
I'm with you
Би чамтай хамт
I'm with you...
Би чамтай хамт... 




No comments:

Post a Comment