6/07/2020

Aladdin - A Whole New World 
Аладин – Бүхэл шинэ дэлхий

I can show you the world
Би чамд бүхэл дэлхийг үзүүлж чадна
Shining, shimmering, splendid
Гэрэлтэж, гялалзаж, сүрлэг
Tell me, princess, now when did
Надад хэлээч, гүнжээ, одоо хэзээ хийсэн
You last let your heart decide?
Чи чиний зүрх сүүлчийн төсөөлөхийг зөвшөөр?
I can open your eyes
Би чиний нүдийг нээж чадна 
Take you wonder by wonder
Чамайг аваад гайхамшиг гайхамшгаар
Over, sideways and under
Дээгүүр, хажуу тийш мөн доогуур
On a magic carpet ride
Шидэт хивс унаад
A whole new world
Бүхэл шинэ дэлхий
A new fantastic
point of view
Шинэ уран зөгнөлийн харагдацын цэг
No one to tell us, "No"
Нэг нь ч бидэнд хэлээгүй, “Үгүй”
Or where to go
Эсвэл хаашаа явах
Or say we're only dreaming
Эсвэл хэл, бид ганцхан мөрөөдөж байна
A whole new world
Бүхэл шинэ дэлхий
A dazzling place I never knew
Эрээлжилсэн газар, би хэзээ ч мэдээгүй
But when I'm way up here
Гэвч хэзээ би зам дээр энд байна
It's crystal clear
Энэ бол болор тунгалаг
That now I'm in a whole new world with you
Тэр одоо би бүхэл шинэ дэлхийд чамтай хамт
Now I'm in a whole new world with you
Одоо би бүхэл шинэ дэлхийд чамтай хамт
Unbelievable sights
Итгэмээргүй дүр төрх
Indescribable feeling
Тайлбарлашгүй мэдрэмжүүд
Soaring, tumbling, freewheeling
Өргөгдсөн, хөрвөөх, чөлөөтэй эргэх
Through an endless diamond sky
Эцэс төгсгөлгүй алмазан тэнгэрээр
A whole new world (don't you dare close your eyes)
Бүхэл шинэ дэлхий (битгий чи зоригло, нүдээ ань)
A hundred thousand things to see (hold your breath, it gets better)
Зуун мянган юмнууд харах (амьсгалаа барь, энэ дээр болж байна)
I'm like a shooting star
Би ододруу буудаж байх дуртай
I've come so far
Би маш хол ирсэн
I can't go back to where I used to be
Би буцаж явж чадахгүй, хаана би байх байсанруу
A whole new world
Бүхэл шинэ дэлхий
With new horizons to pursue
Шинэ хоризонтой хамт мөшгих
I'll chase them anywhere
Би тэдэнтэй хөөцөлднө хаа нэг газар
There's time to spare
Тэнд өршөөх цаг хугацаа байна
Let me share this whole new world with you
Надад энийг хуваалцахыг зөвшөөр, бүхэл шинэ дэлхий чамтай хамт
A whole new world (a whole new world)
Бүхэл шинэ дэлхий (бүхэл шинэ дэлхий)
A new fantastic point of view
Шинэ уран зөгнөлийн харагдацын цэг
No one to tell us, "No"
Нэг нь ч бидэнд хэлээгүй, “Үгүй”
Or where to go
Эсвэл хаашаа явах
Or say we're only dreaming
Эсвэл хэл, бид ганцхан мөрөөдөж байна
A whole new world (every turn, a surprise)
Бүхэл шинэ дэлхий (бүх эргэлж, гэнэтийн бэлэг)
With new horizons to pursue (every moment, red-letter)
Шинэ хоризонтой хамт мөшгих (бүх хором, улаан захидал)
I'll chase them anywhere
Би тэдэнтэй хөөцөлднө хаа нэг газар
There's time to spare
Тэнд өршөөх цаг хугацаа байна
Anywhere, ooh
Хаа нэг газар, өө
There's time to spare
Тэнд өршөөх цаг хугацаа байна
Let me share this whole new world with you
Надад энийг хуваалцахыг зөвшөөр, бүхэл шинэ дэлхий чамтай хамт
A whole new world
Бүхэл шинэ дэлхий
(A whole new world)
(Бүхэл шинэ дэлхий)
That's where we'll be
Тэр бол хаана бид байх вэ
(That's where we'll be)
(Тэр бол хаана бид байх вэ)
A thrilling chase
Сэтгэл догдлон хөөцөлдөх
(A wondrous place)
(Гайхмаар газар)
For you and me
Чиний мөн миний төлөө



No comments:

Post a Comment