7/24/2020

Michael Learns To Rock - "Someday"
Майкал рокдохыг сурдаг – Зарим өдөр

In my search for freedom
Миний эрх чөлөөг хайхад
And peace of mind
Мөн миний энх тайван
I've left the memories behind
Би дурсамжуудаа ард орхичихсон
Wanna start a new life
Шинэ амьдралыг эхлэхийг хүсэж байна
But it seems to be rather absurd
Гэвч энэ харин ч утгагүй байхаар санагддаг
When I know the truth
Би үнэнийг мэдэхэд
Is that I always think of you
Тэр нь би үргэлж чамайг боддог уу

Someday someway
Зарим өдөр зарим зам
Together we will be baby
Бид хамтдаа байх болно, хонгор минь
I will take and you will take your time
Би чамайг авна мөн би чиний цаг хугацааг авна
We'll wait for our fate
Бид бидний хувь заяаны төлөө хүлээнэ
Cos' nobody owns us baby
Яагаад гэвэл хэн ч биднийг хүлээн зөвшөөрөхгүй, хонгор минь
We can shake we can shake the rock
Бид доргиож яадна, бид рокыг доргиож яадна

Try to throw the picture out of my mind
Миний толгойноос зургийг хаяхыг хичээ
Try to leave the memories behind
Дурсамжуудаа ард орхихыг хичээ
Here by the ocean
Энд далайгаар
Wave's carry voices from you
Давалгаа чамаас дуу хоолойг зөөж байна
Do you know the truth
Чи үнэнийг мэддэг үү
I am thinking of you too
Би бас чамайг бодож байна

Someday someway
Зарим өдөр зарим зам
Together we will be baby...
Бид хамтдаа байх болно, хонгор минь...

The love we had together
Хайр, бидэнд хамтдаа  байгаа
Just fades away in time
Яг хаа нэг тийшээ ууссан цаг хугацаанд
And now you've got your own world
Мөн одоо чамд чиний өөрийн дэлхий байна
And I guess I've got mine
Мөн би таадаг, надад минийх байгаа
But the passion that you planted
Гэвч хүсэл тэмүүлэл тэр нь чи суулгасан
In the middle of my heart
Миний зүрхний дунд
Is a passion that will never stop
Хүсэл тэмүүлэл байна уу, хэзээ ч зогсохгүй юу



No comments:

Post a Comment