11/01/2019

Jennifer Lopez - Ain't It Funny
Дженнифер Линн ЛопесЭнэ хөгжилтэй биш байна уу

It seemed to be like the
Энэ яг адилхан байх шиг санагддаг
Perfect thing for you and
Миний төлөө төгс зүйл мөн
Me it's so ironic you're
Надад энэ бол маш егөөтэй, би бол
What I had pictured you
Би чамайг яаж зурсан
To be but there are facts
Байна гэвч тэнд баримтууд байна
In our lives we can never
Бидний амьдралд бид нар хэзээ ч чадахгүй
Change just tell me that
Өөрчлөлт, зөвхөн надад хэл тэр нь
You understand and you
Чи ойлгодог мөн чи
Feel the same
Ижилхнийг мэдэр
This perfect romance that
Энэ төгс дурлалын түүх тэрийг  
I've created in my mind
Би өөрийнхөө бодолд үүсгэчихсэн
I'd live a thousand lives
Би мянган амьдралаар амьдрах байсан
Each one with you right by
Аль нь ч чамтай зөв
My side but yet we find
Миний талаар гэвч харин бид олно
Ourselves in a less than
Бид өөрсддөө дутууг  
Perfect circumstance and
Төгс нөхцөл байдлаас мөн
So it seems like we'll
Тиймээс, энэ санагддаг бид яг 
Never have the chance
Хэзээ ч боломж байхгүй 
Ain't it funny how some
Энэ хөгжилтэй биш байна уу, яаж зарим
Feelings you just can't
Мэдрэмжүүд чи хараахан чаддаггүй
Deny and you can't move on
Татгалз, мөн чи цааш хөдөлж чадахгүй
Even though you try ain't
Адил хэдийгээр, чи хичээдэг, үгүй гэж үү
It strange when you're
Энэ хачирхалтай, чи бол
Feeling things you
Юмнуудыг мэдэрч, чи
Shouldn't feel oh I wish
Мэдрэх хэрэггүй юу өө, би ерөөж байна
This could be real ain't
Энэ бодит байж чадахгүй, үгүй гэж үү
It funny how a moment
Энэ ямар хөгжилтэй хором бэ
Could just change your
Зөвхөн өөрчилж чадахсан болов уу, чиний
Life and you don't want to
Амьдрал мөн чи хүсдэггүй
Face what's wrong or right
Нүүр тулгарах юу буруу эсвэл зөв байна
Ain't it strange how fate
Энэ хачирхалтай биш гэж үү, хэрхэн учрал
Can play a part in the
Хэсгийг тоглож чадна дотор
Story of your heart
Чиний зүрхний түүх
Sometimes I think that a
Заримдаа би боддог тэр нь
True love can never be I
Үнэн хайр хэзээ ч байж чаддаггүй
Just believe that somehow
Зөвхөн тэрэнд итгэ яагаад ч юм
It wasn't meant for me
Энэ надад утгагүй байсан
Life can be cruel in a way
Амьдрал хэрцгий байж чаддаг замд
That I can't explain and I
Тэр би тайлбарлаж чадахгүй мөн би
Don't think that I could
Тэрийг боддоггүй, би чадсан
Face it all again I barely
Энэ бүхэнтэй дахин нүүр тулан би арай гэж
Know you but somehow I
Чамайг мэднэ, гэвч яагаад ч юм би
Know what you're about
Мэднэ, чи юун тухай
A deeper love I've found
Гүнзгий хайр, би олсон
In you and I no longer
Чиний мөн миний дотор удаан биш
Doubt you've touched my
Эргэлзээ, чи миний зүрхэнд хүрсэн байна
Heart and it altered every
Зүрх мөн энэ солигдсон бүх
Plan I've made and now I
Төлөвлөгөө, би хийсэн байгаа мөн одоо би
Feel that I don't have to
Мэдэр, тэр нь би хэрэггүй
Be afraid
Айж байх
Ain't it funny how some
Энэ хөгжилтэй биш байна уу, яаж зарим
Feelings you just can't
Мэдрэмжүүд чи хараахан чаддаггүй
Deny and you can't move on
Татгалз, мөн чи цааш хөдөлж чадахгүй
Even though you try ain't
Адил хэдийгээр, чи хичээдэг, үгүй гэж үү
It strange when you're
Энэ хачирхалтай, чи байхад
Feeling things you
Юмнуудыг мэдэрч, чи
Shouldn't feel oh I wish
Мэдрэх хэрэггүй юу, өө, би ерөөж байна
This could be real ain't
Энэ бодит байж чадахгүй, үгүй гэж үү
It funny how a moment
Энэ ямар хөгжилтэй хором бэ
Could just change your
Зөвхөн өөрчилж чадахсан болов уу, чиний
Life and you don't want to
Амьдрал мөн чи хүсдэггүй
Face what's wrong or right
Нүүр тулгарах юу буруу эсвэл зөв байна
Ain't it strange how fate
Энэ хачирхалтай биш гэж үү, хэрхэн учрал
Can play a part in the
Хэсгийг тоглож чадна, дотор
Story of your heart
Чиний зүрхний түүх
I locked away my heart but
Би зүрхээ хаа нэгтээ цоожилсон гэвч
You just set it free
Чи зөвхөн энийг чөлөөтэй тавь
Emotions I felt held me
Сэтгэл хөдлөлүүд, би намайг тэврэхийг мэдэрсэн
Back from what my life
Миний амьдралаас юуг буцааж
Should be I pushed you far
Байх хэрэгтэй би чамайг хол түлхсэн
Away and yet you stayed
Хаа нэг тийшээ мөн харин чи үлдсэн
With me I guess this means
Надтай хамт, би энэ утга учрыг тааж байна
That you and me were meant
Тэр нь чамд болон надад утгатай
To be
Байна
Ain't it funny how some
Энэ хөгжилтэй биш байна уу, яаж зарим
Feelings you just can't
Мэдрэмжүүд чи хараахан чадахгүй
Deny and you can't move on
Татгалз, мөн чи цааш хөдөлж чадахгүй
Even though you try ain't
Адил хэдийгээр, чи хичээдэг, үгүй гэж үү
It strange when you're
Энэ хачирхалтай, чи байхад
Feeling things you
Юмнуудыг мэдэрч, чи
Shouldn't feel oh I wish
Мэдрэх хэрэггүй юу, өө, би ерөөж байна
This could be real ain't
Энэ бодит байж чадахгүй, үгүй гэж үү
It funny how a moment
Энэ ямар хөгжилтэй хором бэ
Could just change your
Зөвхөн өөрчилж чадахсан болов уу, чиний
Life and you don't want to
Амьдрал мөн чи хүсдэггүй
Face what's wrong or right
Нүүр тулгарах юу буруу эсвэл зөв байна
Ain't it strange how fate
Энэ хачирхалтай биш гэж үү, хэрхэн учрал
Can play a part in the
Хэсгийг тоглож чадна дотор
Story of your heart
Чиний зүрхний түүх 




...................................................................................

Jennifer Lopez feat. Pitbull - "On The Floor"
Дженнифер Линн Лопес - Шалан дээр

J-LO!
Же-ЛО!
It's a new generation (Mr. Worldwide)
Энэ бол шинэ үүсэл (ноён Дэлхий даяар )
Of party people
Үдэшлэгийн хүмүүсийн
Now, get on the floor
Одоо шалан дээр хийж эхэлнэ
Dale, get on the floor (Red One)
Талбай, шалан дээр хийж эхэлнэ (Улаан нэг)
Let me introduce you to my party people
Надад үдэшлэгийн хүмүүст өөрийгөө танилцуулахыг зөвшөөр
In the club...
Клубын дотор...
I'm loose
Би алдуурсан байна
And everybody knows I get off the train
Мөн хүн бүр мэднэ, би галт тэрэгнээс буусан
Baby it's the truth
Хонгор минь, энэ бол үнэн
I'm like inception I play with your brain
Би бол яг эхлэл шиг, би чиний тархитай тоглодог
So I don't sleep I snooze
Тиймээс, би унтдаггүй, би зүүрмэглэдэг
I don't play no games so don't get it confused no
Би тоглоомнуудгүй тоглодоггүй, тиймээс битгий энийг хүлээж ав, самуурсан, үгүй
Cos you will lose yeah
Яагаад гэвэл чи гээнэ, тийм
Now pump it up
Одоо энийг дээш шах
And back it up like a Tonka truck
Мөн энийг буцаа яг Тонка ачааны машин шиг
Dale!
Талбай!
If you go hard you gotta get on the floor
Хэрвээ, чи хүнд яввал, чи олсон, олохоор шалан дээр
If you're a party freak then step on the floor
Хэрвээ, би үдэшлэг суудлаар бүрхэгдвэл тэгээд шат шалан дээр
If you're an animal then tear up the floor
Хэрвээ, чи амьтан болвол тэгээд нулимс шалан дээр
Break a sweat on the floor
Шалан дээр хөлсөө туслуулна
Yeah we work on the floor
Тийм, бид шалан дээр ажиллана
Don't stop keep it moving
Битгий зогс, энэ хөдөлгөөнөө хадгал
Put your drinks up
Өөрсдийнхөө уух юмнуудаа дээш тавь
Pick your body up and drop it on the floor
Биенүүдээ олж ав мөн энэ шалан дээр тусдаг
Let the rhythm change your world on the floor
Аялгуу, чиний дэлхийг шалан дээр өөрчилье
You know we're running sh*t tonight on the floor
Чи мэднэ, бид нар гүйж байна, щет, өнөө шөнө шалан дээр
Brazil Morocco
Бразил, Марокко
London to Ibiza
Лондонгоос Ивисагийн араллуу
Straight to LA, New York
Чигээрээ ЛА, Нью-Йорк
Vegas to Africa (Dale!)
Вегасаас Африклуу (Талбай!)
Dance the night away
Шөнө бүжиглэ хаа нэгтээ
Live your life, and stay young on the floor
Өөрийнхөө амьдралаар амьдар, мөн шалан дээр залуугаараа үлд
Dance the night away
Шөнө хаа нэгтээ бүжиглэ
Grab somebody drink a little more
Илүү уусан, хэн нэгнийг барьж ав                  
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
I know you got it clap your hands on the floor
Би мэднэ, чамд энэ байгаа, алгаа таш шалан дээр
And keep on rockin', rock it up on the floor
Мөн дайвалзахаа хадгал, энийг дээш рок шалан дээр
If you're a criminal kill it on the floor
Хэрвээ, чи бол гэмт хэрэг, энийг алвал шалан дээр
Steal it quick on the floor, on the floor
Энийг хурдан хулгайл шалан дээр, шалан дээр
Don't stop keep it moving
Битгий зогс, энэ хөдөлгөөнөө хадгал
Put your drinks up
Өөрсдийнхөө уух юмыг дээш тавь
Its getting ill it's getting sick on the floor
Энэ бол өвчтэй болж байна, энэ бол өвдөж байна шалан дээр
We never quit, we never rest on the floor
Бид хэзээ ч дуусахгүй, бид хэзээ ч амрахгүй шалан дээр
If I ain't wrong we'll probably die on the floor
Хэрвээ, миний буруу биш, бид магадгүй шалан дээр үхэх байх
Brazil Morocco
Бразил, Марокко
London to Ibiza
Лондонгоос Ибазагийн араллуу
Straight to LA, New York
Чигээрээ ЛА, Нью-Йорк
Vegas to Africa (Dale!)
Вегасаас Африклуу (Талбай!)
Dance the night away
Бүжиглэ, шөнө хаа нэгтээ
Live your life, and stay young on the floor
Чи өөрийнхөө амьдралаар амьдар, шалан дээр залуугаараа амьдар
Dance the night way
Бүжиглэ шөнө хаа нэгтээ
Grab somebody drink a little more
Жоохон илүү ууж байгаа хэн нэгнийг барьж ав
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Freak it off kick it up
Энийг тэнэг зан гаргаж салж, энийг дээш өшиглө
Raise the roof wreck the dancehall
Бүжгийн танхимын дээвэр нуртал өсгө
Rip these walls light it up
Эдгээр ханануудыг ханз таттал энийг дээш гэрэлтүүл
Make some noise ohhh
Жоохон шуугиан хий, өө, өө
That badonka donk is like a trunk full of bass on an old school Chevy
Тэр бүсэлхий бол яг их бие шиг, баргил хоолойгоор дүүрэн, хуучин сургууль дээр
All I need is some vodka and some, coke
Надад хэрэгтэй бүхэн бол жаахан архи мөн жаахан кола
And watch, get donkey konged, if you're ready for things to get heavy
Мөн үз, илжиг конгийг олсон, хэрвээ чи хөнгөн олох юмнуудад бэлэн болсон
I get on the floor and act a fool if you let me
Би шалан дээр хийж эхэлнэ мөн тэнэг жүжиглэнэ, хэрвээ чи надтай
Don't believe me just vet me
Битгий надад итгэ, зөвхөн намайг үзнэ
My name ain't Keath but I see why you Sweat me
Миний нэр Кэйт биш гэвч би хардаг яагаад чи намайг хөлрүүлж байна
L.A. Miami New York
Л.А. Майами Нью-Йорк
Say no more get on the floor
Илүү битгий хэл, шалан дээр хийж эхэлнэ
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна
Aaa la la la la, lalalalalala la laaaa
Ааа ла ла ла ла, лалалалалала ла лаааа
Tonight we gon' be it on the floor
Өнөө шөнө шалан дээр бид энийг харангадаж байна



No comments:

Post a Comment