5/07/2020

«Я спросил у ясеня»
Яшил модноос асуулаа

Я спросил у ясеня: 'Где моя любимая?'
Би Яшил модноос асуулаа: Миний хайрт хаана байна?’ 
Ясень не ответил мне, качая головой.
Яшил мод надад хариулсангүй, толгойгоо сэгсрэв.
Я спросил у тополя: 'Где моя любимая?'
Би Улиангар модноос асуулаа: Миний хайрт хаана байна?
Тополь забросал меня осеннею листвой.
Улиангар мод намайг шидэв намрын навчис шиг.
Я спросил у осени: 'Где моя любимая?'
Намраас би асуулаа: Миний хайрт хаана байна?
Осень мне ответила проливным дождём.
Намар надад хариуллаа, бороо асгарсан.
У дождя я спрашивал: 'Где моя любимая?'
Би асуусан борооноос: Миний хайрт хаана байна?
Долго дождик слёзы лил за моим окном.
Урт бороонд нулимс асгарав миний цонхны цаана 
Я спросил у месяца: 'Где моя любимая?'
Би сараас асуулаа: Миний хайрт хаана байна?
Месяц скрылся в облаке, не ответив мне.
Сар үүлэнд нуугдсан, надад хариулаагүй
Я спросил у облака: 'Где моя любимая?'
Би үүлнээс асуулаа: Миний хайрт хаана байна?
Облако расстаяло в небесной тишине.
Үүл тэнгэрт хайлсан нам гүмд
'Друг ты мой единственный, где моя любимая.
Чи миний найз цорын ганц, миний хайрт хаана байна.
Ты скажи где скрылася. Знаешь, где она?'
Чи хэлээч хаана нуусан. Мэдэх үү, тэр хаана байна?
Друг ответил преданно, друг ответил искренне:
Найз итгэлтэйгээр хариулсан, найз чин сэтгэлээсээ хариуллаа 
'Была тебе любимая, была тебе любимая, была тебе любимая, а стала мне жена'.
Чамд байгаа хайрт миньчамд байгаа хайрт минь, чамд байгаа хайрт минь, миний эхнэр болсон байна



МЕСЯЦ  – 1. сар;  месяц тому
назад нэг сарын өмнө;  2. сар;
молодой месяц шинэ сар, ши
-нийн сар, сарын шинэ.


No comments:

Post a Comment