9/13/2023

 The Phantom of the Opera

Дуурийн хий үзэгдэл


In sleep, he sang to me 

Унтаж байхад, тэр эрэгтэй надруу дуулсан

In dreams, he came

Мөрөөдлүүдэд тэр эрэгтэй ирдэг

That voice which calls to me

Тэр дуу хоолой надруу дууддаг

And speaks my name 

Мөн миний нэрээр ярьдаг

And do I dream again?

Мөн би дахин мөрөөддөг үү? 

For now, I find

Одоод би олдог

The phantom of the, opera is here 

Дуурийн сүнс энд байна

Inside my mind 

Миний бодлын дотор талд 

Sing once again with me 

Дахин нэг удаа надтай дуулдаг

Our strange duet 

Бидний хачирхалтай дуэт

My power over you 

Миний хүч чамд дууссан

Grows stronger yet 

Хүчтэй ургадаг хараахан

And though you turn from me 

Мөн гэхдээ чи надаас эргэдэг 

To glance behind 

Харцруу ард 

The phantom of the, opera is there

Дуурийн сүнс тэнд байна

Inside your mind

Чиний бодолд байна

Those who have seen your face

Тэдгээр хэн чиний нүүрэнд байсан

Draw back in fear 

Зур айдас дотроо 

I am the mask you wear

Би бол чиний өмсдөг маск

It's me they hear

Энэ бол би, тэд нар энд байна

Your spirit and your voice

Чиний сүнс мөн чиний хоолой

In one combined 

Нэг дотор нэгтгэсэн

The phantom of the, opera is there

Дуурийн сүнс тэнд байна

Inside your mind 

Чиний бодлын дотор талд

Is that the phantom of the opera?

Тэр бол дуурийн сүнс үү?

Beware the phantom of the opera 

Дуурийн сүнснээс болгоомжил

In all your fantasies

Чиний бүх уран зөгнөлүүд дотор

You always knew

Чи үргэлж мэддэг байсан

That man and mystery 

Тэр эрэгтэй хүн мөн нууц

Were both in you 

Хоёул чамд байсан уу

And in this labyrinth 

Мөн энэ Лабиринт дотор

Where night is blind 

Хаана шөнө сохор

The phantom of the opera is there 

Дуурийн сүнс тэнд байна 

Inside your mind 

Чиний бодлын дотор 

Sing, my angel of music 

Дуул, миний хөгжмийн сахиусан тэнгэр



No comments:

Post a Comment