7/20/2020

Mo-Do - Eins Zwei Polizei
Мо-До – Нэг хоёр цагдаа
Mo-Do – One, Two, Police

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, Two, Police
Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа 
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?

Ja, ja, ja, was ist los?
Яа, яа, яа, юу?
Ja, ja, ja, what?
Ja, ja, ja, was ist das?
Яа, яа, яа, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los?
Яа, яа, яа, юу?
Ja, ja, ja, what?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night

Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?

Ja, ja, ja, was ist los?
Яа, яа, яа, юу?
Ja, ja, ja, what?
Ja, ja, ja, was ist das?
Яа, яа, яа, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, whats that?
Ja, ja, ja, was ist los?
Яа, яа, яа, юу?
Ja, ja, ja, what?
Ja, ja, ja, was ist los? Was ist das?
Яа, яа, яа, юу, тэр юу вэ?
Ja, ja, ja, what, whats that?

Eins, zwei, Polizei
Нэг, хоёр, цагдаа
One, two, police
Drei, vier, Grenadier
Гурав, дөрөв, гранатер
three, four, grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Тав, зургаа, хөгшин шулам
five, six, old witch
Sieben, acht – gute Nacht!
Долоо, найм сайхан амраарай
seven, eight - good night



No comments:

Post a Comment