4/18/2020

Elvis Presley - "Love Me Tender"
Элвис Пресли – “Намайг энхрий хайрла”

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me sweet,
Намайг чихэртэй хайрла, 
never let me go.
Хэзээ ч надаас явахыг зөвшөөрөхгүй .

You have made my life complete,
Чи миний амьдралыг бүрэн гүйцэд бүтээчихсэн 
and I love you so.
Мөн тиймээс би чамд хайртай.

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me true,
Намайг үнэнээсээ хайрла,
all my dreams fulfilled.
Миний бүх мөрөөдлүүд бүрэн дүүрсэн. 
For my darlin' I love you,
Миний хонгорт, би чамд хайртай,
and I always will.
Мөн би үргэлж хийнэ.

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me long,
Намайг удаан хайрла, 
take me to your heart.
Намайг өөрийнхөө зүрхрүүгээ ав.
For it's there that I belong,
Энэ бол тэнд би харьяалагдаж байгаагын төлөө, 
and we'll never part.
Мөн бид хэзээ ч тусдаа байхгүй.

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me true,
Намайг үнэнээсээ хайрла,
all my dreams fulfilled.
Миний бүх мөрөөдлүүд бүрэн дүүрсэн.
For my darlin' I love you,
Миний хонгорт, би чамд хайртай,
and I always will.
Мөн би үргэлж хийнэ.

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me dear,
Намайг хайрла хонгор минь, 
tell me you are mine.
Чи минийх гэж надад хэл.  
I'll be yours through all the years,
Бүх жилүүдийн турш би чинийх байх болно,
till the end of time.
Цаг хугацааны төгсгөл хүртэл. 

Love me tender,
Намайг энхрий хайрла,
love me true,
Намайг үнэнээсээ хайрла,
all my dreams fulfilled.
Миний бүх мөрөөдлүүд бүрэн дүүрсэн.
For my darlin' I love you,
Миний хонгорт, би чамд хайртай,
and I always will.
Мөн би үргэлж хийнэ.

(When at last my dreams come true
(Миний сүүлчийн мөрөөдлүүд биелэж байхад 
Darling this I know
Хонгор минь, энийг би мэднэ 
Happiness will follow you
Баяр баясгалан чамайг дагах болно 
Everywhere you go).
Хаа сайгүй чи явдаг).







No comments:

Post a Comment