11/01/2019

GOING BACK HOME
Гэрлүүгээ буцах

I am heading to my homeland
Би миний өөрийн төрсөн газраа толгойлж байна
Where my ancestors are sleeping on their stone beds
Хаана миний өвөг дээдсүүд тэдний чулуун орнууддаа унтаж байна
Life is not a thing which goes as planned
Амьдрал бол төлөвлөгдөөгүй юм шиг явдаг зүйл
However, it is universal truth that I would end in their shade
Гэсэн хэдний ч, энэ бол ертөнцийн үнэн, тэр нь би тэдний сүүдэрт төгсөх байсан

Oh, the eternal blue mountain in the distance!
Өө, үүрдийн хөх уул алсаас!
You are the shrine which keeps my ancestor’s souls
Чи бол ариун шүтээн, аль нь миний  өвөг дээдсийн сүнснүүдийг хадгалдаг
Your glorious sight shows me the true meaning of existence
Чиний гэрэлтэй тал надад үзүүлдэг, оршихуйн үнэн утгыг
Be alive every minute of life, but keep the  dead inside your body!
Амьдралын бүх минутанд гэвч чиний биений дотор талд үхснийг хадгалдаг

A mountain is a burial of an infinite amount of dust
Уулнууд бол хэжээлшгүй их шороон оршуулга
I am also a burial an indefinite time of past
Би бол ихэвчлэн өнгөрсний тодорхойгүй цагийн оршуулга



No comments:

Post a Comment