11/10/2019

Lee Ryan - Reinforce Love
Ли Райан – Батжуулсан хайр

Some say love conquers all
Зарим нь хэлдэг, хайр бүхнийг байлдан эзэлдэг
Lifts you up when you fall
Чамайг дээш өргөдөг, чамайг унахад
Some say fate's your only hope
Зарим нь хэлдэг, тавилан бол чиний ганцхан найдвар
Some believe it brings you home
Зарим нь энэ чамд гэрийг авч ирдэгт итгэдэг

I know
Би мэддэг
I can stand the test of time
Чи зогсож чадна цаг хугацааны шалгалтанд
When you are by my side
Чи миний хажууд байхад
Love, I feel we got
Хайр, би мэдэрдэг, бидэнд байгааг

No more tears
Илүү нулимс үгүй
Will fall from my eyes
Миний нүднээс унах уу
There's no reason left to cry
Тэнд уйлахаар орхисон шалтгаан байхгүй
Here's the reason why
Энд яагаад гэдэг шалтгаан байна

You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You rescue me

Чи намайг авардаг

You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You give me wings
Чи надад далавчнууд өгсөн

I won't give up
Би бууж өгөхгүй
I won't give in
Би бууж өгөхгүй
'Cause with your love I can win
Яагаад гэвэл, чиний хайртай хамт, би ялж чадна

Won't say I can't
Би чадахгүй гэж хэлэхгүй
If you say I can
Хэрвээ чи, би чадна гэж хэлвэл
You encourage me
Чи намайг дэмждэг
To do better than I am
Надаас илүү дээрийг хий

I know we
Би биднийг мэддэг
We can face anything
Бид ямар нэг зүйлтэй тулгарч чаддаг
There is nothing I can't achieve
Тэнд ямар ч зүйл байхгүй, бид хүрч чадахгүй
When you're here with me
Та нар энд надтай хамт байхад

You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You rescue me
Чи намайг авардаг
You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You give me wings
Чи надад далавчнууд өгсөн

You taught me so much
Чи надад маш их заасан
You gave me room to grow
Чи надад өсөх өрөөг өгсөн
When things get tough
Юмнууд хэцүү болоход
You lift me up
Чи намайг дээш өргөдөг
I want you to know
Би чамайг мэдэхийг хүсдэг

You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You rescue me
Чи намайг авардаг
You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You give me wings
Чи надад далавчнууд өгсөн

You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You rescue me
Чи намайг авардаг
You reinforce love
Чи хайрыг батжуулж байна
Empower me
Надад эрх олго
You're my angel
Чи миний сахиусан тэнгэр
You give me wings
Чи надад далавчнууд өгсөн




No comments:

Post a Comment