5/01/2020

Aerosmith – Jaded
Аэросмит – Цуцсан

Hey j-j-jaded, you got your mama's style
Хөөе, ц-ц-цуцсан, чамд чиний ээжийн стиль байгаа
But you're yesterday's child to me
Гэвч чи өчигдрийн хүүхэд надруу байна
So jaded
Тиймээс цуцсан
You think that's where it's at
Чи боддог, тэр бол хаана энэ байна
But is that where it's supposed to be
Гэвч энэ хаана байна, энийг байхаар таамагласан
You're gettin' it all over me and serrated
Чи болж байна, энэ бүгд миний дээгүүр мөн хөрөө шүдтэй

My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah I been thinkin' about you
Тийм, би чиний тухай бодсоор байна
My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah you're so jaded
Тийм, чи маш их цуцсан байна
And I'm the one that jaded you
Мөн би бол ганц, тэр чамайг цуцаасан

Hey j-j-jaded
Хөөе, ц-ц-цуцсан
In all it's misery
Бүгдийн дотор энэ бол зовлон зүдгүүр

It will always be what I love and hated
Энэ үргэлж байх болно, юуг би хайрладаг мөн үзэн яддаг
And maybe take a ride to the other side
Мөн магадгүй өөр талруу унахыг авна
We're thinkin' of
Бид бодож байна
We'll slip into the velvet glove
Бид хилэн бээлийрүү хослуулна  
And be jaded
Мөн цуцаасан

My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah I'm thinkin about you
Тийм, би чиний тухай бодож байна
My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah I'm so jaded
Тийм, намайг маш цуцаасан
And baby I'm afraid of you
Мөн хонгор минь, би чамаас айж байна

Your thinking's so complicated
Чиний бодлууд маш түвэгтэй
I've had it all up to here
Надад энэ бүгд энд байгаа
But it's so overrated
Гэвч энэ бол маш хэтрүүлсэн
Love and hated
Хайрладаг мөн үзэн яддаг
Wouldn't trade it
Энийг худалдахгүй байгаач
Love me jaded
Намайг хайрладаг, цуцсан

Hey j-j-jaded
Хөөе, ц-ц-цуцсан
There ain't no baby please
Тэнд ямар ч хонгор байхгүй, гуйж байна
When I'm shootin the breeze with her
Хэзээ би сэвэлзүүр салхируу буудаж байна, тэр бүсгүйтэй хамт  
When everything you see is a blur
Хаана бүх зүйл, чиний хардаг бол бүдэг
And ectasy's what you prefer
Мөн хэт хөөрөх бол, юуг чи эрхэмлэдэг

My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр   
Yeah I'm talkin' about you
Тийм, би чиний тухай ярьж байна
My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah I've been thinkin' about you
Тийм, би чиний тухай бодсоор байна
My my baby blue
Миний, миний хонгор цэнхэр  
Yeah you're so jaded
Тийм, чи маш их ядарсан байна
Baby
Хонгор
Jaded
Цуцсан
Baby
Хонгор
You're so jaded
Чи маш их цуцсан байна
'Cause I'm the one that jaded you
Яагаад гэвэл, би бол ганц тэр чамайг цуцаасан


No comments:

Post a Comment