6/11/2020

Jodi Benson - Part of Your World 
Жоди Бенсон – Дэлхийн нэг хэсэг

Look at this stuff, isn't it neat?
Энэ эд зүйлийг хар, энэ нямбай биш байна гэж үү?
Wouldn't you think my collection's complete?
Чи миний цуглуулгын гүйцээнэ гэж бодохгүйсэн болов уу?
Wouldn't you think I'm the girl
Би бол охин гэж чи бодохгүй байна уу
The girl who has everything?
Охин, түүнд бүх зүйл байгаа юу?

Look at this trove, treasures untold
Энэ олзыг хар, эрднэсүүд ярьдаггүй
How many wonders can one cavern hold?
Хэдэн гайхамшгууд нэг хөндийг барьж чаддаг вэ?
Looking around here you'd think
Эргэн тойрныг харж байна, энд чи бодох байсан
Sure, she's got everything
Гарцаагүй, тэр бүсгүйд бүх зүйл байгаа

I've got gadgets and gizmo's a-plenty
Надад багажнууд байгаа мөн аар саар юм арвин байна
I've got woozits and whatzits galore
Надад woozits байгаа мөн whatzits элбэг
You want thingamabobs? I've got 20
Чи thingamabobs хүсдэг үү? Надад 20 байгаа
But who cares? No big deal, I want more
Гэвч хэн асрамжилдаг? Том гэрээ биш, би илүүг хүсдэг

I wanna be where the people are
Хаана хүмүүс байна, би байхыг хүсэж байна
I wanna see, wanna see 'em dancing
Би харахыг хүсэж байна, тэдний бүжиглэж байгааг харахыг хүсэж байна
Walking around on those
Тэдгээр дээр эргэн тойронд алхаж байна
(What do you call 'em? Oh, feet)
(Юуг чи тэдэнрүү утасддаг уу? Өө, хөлнүүд)

Flipping your fins you don't get to far
Чиний чөтгөрийн сэрвээ, чи битгий ол маш хол
Legs are required for jumping, dancing
Хөлнүүд үсрэхэд, бүжиглэхэд шаардлагатай

Strolling along down the
Хэрэн хэсдэг  ганцаараа доош
What's that word again? Street
Тэр юу вэ, үг дахиад? Гудамж

Oh, up where they walk, up where they run
Өө, дээр хаана тэд нар алхдаг, дээр хаана тэд нар гүйдэг
Up where they stay all day in the sun
Дээр хаана тэд нар үлддэг  бүхэл өдөр наранд
Wandering free, wish I could be
Эрх чөлөөг гайхаж байна, би байж чадсныг хүсдэг үү
Part of that world
Тэр дэлхийн хэсэг

What would I give if I could live
Юуг би өгөхсөн бол, хэрвээ би амьдарч чадсан бол
Out of these waters?
Эдгээр уснуудаас гадна?
What would I pay to spend a day
Юуг би төлөхсөн бол өдрийг өнгөрөөхөд
Warm on the sand?
Элсэн дээр дулаан байна уу?

Bet'cha on land, they understand
Газар дээр байгаа мөрий, тэд нар ойлгодог
That they don't reprimand their daughters
Тэр тэд нар охидуудаа зандардаггүй
Bright young women, sick of swimming
Авхаалжтай залуу эмэгтэйчүүд, сэлэхийн өвчин
Ready to stand
Босоход бэлэн байна

And I'm ready to know what the people know
Мөн би мэдэхэд бэлэн байна, хүмүүс юу мэддгийг
Ask 'em my questions and get some answers
Тэднээс асуу миний асуултуудыг мөн зарим хариултуудыг ол
What's a fire and why does it?
Гал гэж юу вэ мөн яагаад энэ хийдэг?
What's the word? Burn
Үг юу вэ? Шат

When's it my turn? Wouldn't I love?
Хэзээ энэ байна, миний эргэлт? Би хайрладаггүй юу?
Love to explore the shore up above?
Судлахад хайртай, эрэг дээр дээгүүр?

Out of the sea, wish I could be
Далайн гадна, би байж чадсныг хүсдэг үү
Part of that world
Тэр дэлхийн хэсэг
Out of the sea, wish I could be
Далайн гадна, би байж чадсныг хүсдэг үү
Part of your world
Тэр дэлхийн хэсэг


No comments:

Post a Comment