6/12/2020

Tangled - "I See The Light"
Ширэлдсэн – “Би гэрлийг хардаг”

All those days watching from the windows
Бүх эдгээр өдрүүд үзэж байна цонхноос
All those years outside looking in
Бүх эдгээр жилүүд гадна талд харж дотор
All that time never even knowing
Бүх тэр цаг хугацаа хэзээ ч мэдэхгүй ч адил
Just how blind I've been
Яг ямар сохор би байсаар байна
Now I'm here blinking in the starlight
Одоо би энд оддын гэрэлд ирмэж байна
Now I'm here suddenly I see
Одоо би энд байна гэнэт, би харсан
Standing here it's all so clear
Энд зогсож байна, энэ бүгд маш цэвэр байна
I'm where I'm meant to be
Би бол хаана би утгатай байх байна

And at last I see the light
Мөн сүүлд би гэрлийг хардаг
And it's like the fog has lifted
Мөн энэ бол яг манан даагдахгүй байгаа шиг
And at last I see the light
Мөн сүүлд би гэрлийг хардаг
And it's like the sky is new
Мөн энэ бол тэнгэр шинэ юм шиг  
And it's warm and real and bright
Мөн энэ бол дулаан мөн бодит мөн хурц
And the world has somehow shifted
Мөн дэлхий яагаад ч юм солигдсон  
All at once everything looks different
Бүгд нэгэн удаа бүх зүйл өөр харагдаж байсан
Now that I see you
Одоо тэрийг би хардаг

All those days chasing down a daydream
Бүх эдгээр өдрүүд өдрийн мөрөөдлүүд хөөцөлдөж байна
All those years living in a blur
Бүх эдгээр жилүүд бараанд амьдарч байна
All that time never truly seeing
Бүх тэр цаг хугацаа хэзээ ч үнэн харагдахгүй
Things, the way they were
Юмнууд, зам тэд нар байсан
Now she's here shining in the starlight
Одоо тэр бүсгүй энд оддын гэрэлд гэрэлтэж байна
Now she's here suddenly I know
Одоо тэр бүсгүй энд байна, гэнэт би мэддэг
If she's here it's crystal clear
Хэрвээ тэр бүсгүй энд байвал, энэ бол болор тунгалаг
I'm where I'm meant to go
Би бол хаана би утгатай явах вэ

And at last I see the light
Мөн сүүлд би гэрлийг хардаг
And it's like the fog is lifted
Мөн энэ бол яг манан даагдахгүй байгаа шиг
And at last I see the light
Мөн сүүлд би гэрлийг хардаг
And it's like the sky is new
Мөн энэ бол тэнгэр шинэ юм шиг

And it's warm and real and bright
Мөн энэ бол дулаан мөн бодит мөн хурц
And the world has somehow shifted
Мөн дэлхий яагаад ч юм солигдсон  
All at once everything is different
Бүгд нэгэн удаа бүх зүйл өөр байсан
Now that I see you
Одоо тэрийг би хардаг

Now that I see you
Одоо тэрийг би хардаг



No comments:

Post a Comment