4/21/2020

Aerosmith - Crazy 
Аэросмит – Галзуу

Come Here baby
Найш ир, хонгор минь
You know you drive me up a wall
Чи мэддэг, чи намайг жолооддог дээш ханаруу
The way you make good on all the nasty tricks you pull
Зам, чи бүх заваан шоглоомнууд дээр сайн хийдэг, чи татдаг
Seems like we're makin' up more than we're makin' love
Санагддаг, яг бид хийж байгаа нь бид хайр хийж байгаагаас илүү шиг
And it always seems you got somethin' on your mind other than me
Мөн энэ үргэлж санагддаг, чамд зарим зүйл байгаа, чиний бодолд минийхээс бусад
Girl, you got to change your crazy ways
Охин, чамд чиний галзуу замнуудыг өөрчлөх байгаа
You hear me
Чи намайг сонсдог

Say you're leavin' on a seven thirty train and that you're headin'
Хэл, чи орхиж байна, долоо гучын галт тэрэг мөн тэр нь чи толгойлж байна
Out to Hollywood
Холливүүдруу гарав
Girl you been givin' me that line so many times it kinda gets like
Охин, чи надад өгсөөр байна тэр нь зураас маш олон цаг хугацаанууд, энэ төрлийн олдог яг
Feelin' bad looks good
Мууг мэдэрч байна, сайн харагддаг

That kinda lovin'
Тэр хайрлаж байгаа төрлийн
Turns a man to a slave
Эр хүнийг боолру эргүүл
That kinda lovin'
Тэр хайрлаж байгаа төрлийн
Sends a man right to his grave...
Эр хүнийг шууд булшинд илгээдэг...

I go crazy, crazy, baby, I go crazy
Би галзуу явдаг, галзуу, хонгор минь, би галзуу явдаг
You turn it on
Чи энийг асаа
Then you're gone
Тэгээд намайг явуулсан
Yeah you drive me
Тийм, чи намайг жолооддог
Crazy, crazy, crazy, for you baby
Галзуу, галзуу, галзуу, чиний төлөө, хонгор минь
What can I do, honey
Юуг би хийж чадах вэ, бал минь
I feel like the color blue...
Би мэдэрдэг яг цэнхэр өнгө шиг...

You're packin' up your stuff and talkin' like it's tough and tryin'
Чи өөрийнхөө эд зүйлийг баглаж байна мөн ярьж байна, яг энэ бол хэцүү мөн хичээж байгаа шиг
To tell me that it's time to go
Надад хэлэх, тэр нь энэ бол явах цаг хугацаа
But I know you ain't wearin' nothin' underneath that overcoat
Мөн би мэддэг, чи юу ч өмсөөгүй тэр хүрмэн доогуур
And it's all a show
Мөн энэ бүгд үзүүлж байна

That kind of lovin'
Тэр хайрлаж байгаа төрлийн
Makes me wanna pull
Надад хий, татахыг хүсэхийг
Down the shade, yeah
Сүүдэр доош, тийм

That kind of lovin'
Тэр хайрлаж байгаа төрлийн
Yeah now I'm never, never, never, never gonna be the same
Тийм, одоо би хэзээ ч, хэзээ ч, хэзээ ч, хэзээ ч ижилхэн байхаар явахгүй

I go crazy, crazy, baby, I go crazy
Би галзуу явдаг, галзуу, хонгор минь, би галзуу явдаг
You turn it on
Чи энийг асаа
Then you're gone
Тэгээд намайг явуулсан
Yeah you drive me
Тийм, чи намайг жолооддог
Crazy, crazy, crazy, for you baby
Галзуу, галзуу, галзуу, чиний төлөө, хонгор минь
What can I do, honey
Юуг би хийж чадах вэ, бал минь
I feel like the color blue...
Би мэдэрдэг яг цэнхэр өнгийг шиг...

I'm losin' my mind, girl
Би ухаан санаагаа гээж байна, охион
'Cause I'm goin' crazy
Яагаад гэвэл, би галзуу явж байна

I need your love, honey
Галзуу, галзуу, галзуу, бал минь
I need your love
Надад чиний хайр хэрэгтэй

Crazy, crazy, crazy, I go crazy
Галзуу, галзуу, галзуу, би галзуу явдаг
You turn it on
Чи энийг асаа
Then you're gone
Тэгээд намайг явуулсан
Yeah you drive me
Тийм, чи намайг жолооддог
Crazy, crazy, crazy, for you baby
Галзуу, галзуу, галзуу, чиний төлөө, хонгор минь
I'm losin' my mind, girl
Би ухаан санаагаа гээж байна, охион
Cause I'm goin' crazy
Яагаад гэвэл, би галзуу явж байна
Crazy, crazy, crazy for you baby
Галзуу, галзуу, галзуу чи миний төлөө, хонгор минь
You turn it on, then you're gone
Чи энийг асаа, тэгээд чамайг явуулсан
Yeah you drive me
Тийм, чи намайг жолооддог



No comments:

Post a Comment