4/16/2020

Avril Lavigne – Naked
Аврил Рамона Лавин - Нүцгэн

I wake up in the morning
Би өглөө сэрдэг
Put on my face
Миний нүүрэн дээр тавь
The one that's gonna get me
Нэг, тэр намайг олохоор явж байна
Through another day
Өөр өдрийн дундуур
Doesn't really matter
Үнэхээр үндэслэлгүй юу
How I feel inside
Хир их би дотроо мэдэрдэг
'Cause life is like a game sometimes
Яагаад гэвэл, амьдрал бол яг тоглоом заримдаа

But then you came around me
Гэвч тэгээд чи миний ойролцоо ирсэн
The walls just disappeared
Хананууд яг гарч ирсэнгүй
Nothing to surround me
Юу ч намайг хүрээлэхэд
And keep me from my fears
Мөн намайг хамгаалдаг миний айдаснуудаас
I'm unprotected
Би хамгаалагдаагүй
See how I've opened up
Хар, хир би онгойлгочихсон
Oh, you've made me trust
Өө, чи надад итгэлийг хийчихсэн

Because I've never felt like this before
Яагаад гэвэл, би хэзээ ч мэдрээгүй яг энэн шиг өмнө нь
I'm naked
Намайг нүцгэлсэн
Around you
Чиний ойролцоо
Does it show?
Энэ үзүүлдэг үү?
You see right through me
Чи хардаг яг миний дундуур
And I can't hide
Мөн би нууж чаддаггүй
I'm naked
Намайг нүцгэлсэн
Around you
Чиний ойролцоо
And it feels so right
Мөн энэ маш зөв мэдрэгддэг

I'm trying to remember
Би эргэн санахыг хичээж байна
Why I was afraid
Яагаад би айж байсан
To be myself and let the
Байх өөртөө мөн зөвшөөр
Covers fall away
Бүрхүүлнүүд хаа нэг тийшээ унадаг
I guess I never had someone like you
Би таадаг, надад хэзээ ч зарим нэгэн чам шиг байгаагүй
To help me, to help me fit
Надад тусал, надад тусал тохируул
In my skin
Миний арьсанд

I never felt like this before
Би хэзээ ч мэдэрсэнгүй энийг өмнө нь
I'm naked
Намайг нүцгэлсэн
Around you
Чиний ойролцоо
Does it show?
Энэ үзүүлдэг үү?
You see right through me
Чи хардаг яг миний дундуур
And I can't hide
Мөн би нууж чаддаггүй
I'm naked
Намайг нүцгэлсэн
Around you
Чиний ойролцоо
And it feels so right
Мөн энэ маш зөв мэдрэгддэг

I'm naked
Намайг нүцгэлсэн
Oh oh yeah
Өө, өө, тийм
Does it show?
Энэ үзүүлдэг үү?
Yeah, I'm naked
Тийм, намайг нүцгэлсэн
Oh oh, yeah yeah
Өө, өө, тийм, тийм

I'm so naked around you
Би тийм нүцгэлсэн чиний ойролцоо
And I can't hide
Мөн би нуугдаж чаддаггүй
You're gonna (you're gonna) see right through, baby
Чи явж байна (чи явж байна) хар яг дундуур, хонгор минь
you're gonna see right through,
Чи яг дундуур харахаар явж байна,

i'm so naked around you,
Би тийм нүцгэлсэн чиний ойролцоо,
and i can't hide,
Мөн би нуугдаж чаддаггүй
you're gonna see right through, baby
Чи яг дундуур харахаар явж байна, хонгор минь




No comments:

Post a Comment