4/14/2020

Avril Lavigne - Too Much To Ask
Аврил Рамона Лавин – Маш их асуух

Its the first time I ever felt this lonely
Энэ бол анх удаа, би үргэлж энэ ганцардлыг мэдэрсэн
I wish someone could cure this pain
Би зарим нэгэн энэ өвчнийг анагааж чадсан байхыг хүсэж байна 
Its funny when you think its gonna work out
Энэ бол хөгжилтэй, чи бодоход, энэ бол ажиллахаар явж байна
Til you chose weed over me, you're so lame
Чи өвсийг сонгох хүртэл миний дээгүүр, чи бол  маш улбагар

I thought you were cool until the point
Би бодсон, чи цэг хүртэл сэрүүн  байсан
But up until the point you didn’t call me
Гэвч дээш цэг хүртэл, чи намайг дуудаагүй
When you said you would
Чи хэлсэн байхад, чи байх байсан 
I finally figured out you’re all the same
Би эцэст нь тооцоолсон, чи бол бүгд ижилхэн 
Always coming up with some kind of story
Үргэлж зарим төрлийн түүхтэй хамт ирж байна

Everytime I try to make you smile
Цаг үргэлж би чиний инээмсэглэлийг хийхийг хичээдэг
You're always feeling sorry for yourself
Чи үргэлж өөрийнхөө тухай уучлаарайг мэдэрч байна
Everytime I try to make you laugh
Цаг үргэлж чиний мишээхийг хийхийг хичээдэг 
You can't
Чи чаддаггүй 
You’re too tough
Чи маш чанга байна
You think you're loveless
Чи боддог, чи бол хайргүй 
Is that too much that I'm asking for?
Тэр маш их байна уу,  тэр нь би асууж байна? 

I thought you'd come around when I ignored you
Би чамайг эргэн тойронд ирэх байсан гэж бодсон, би чамайг үл тоомсорлосон байхад
So I thought you'd have the decency to change
Тиймээс би бодсон, чамд ёс журам өөрчлөгдөх байх байсан 
But babe, I guess you didn't take that warning
Гэвч хонгор минь, би таадаг чи тэр сануулгыг авсангүй гэж 
'Cause I'm not about to look at your face again
Яагаад гэвэл, би чиний царайруу дахин харах талаар биш 
Can't you see that you lie to yourself
Чи тэрийг харахгүй байна уу,  чи хуурдаг чи өөртөө 
You can't see the world through a mirror
Чи дэлхийг  цонхны дундуур харж чаддаггүй
It wont be too late when the smoke clears
Энэ маш оройтож байхгүй, утаа цэвэрлэхэд 
'Cause I, I am still here
Яагаад гэвэл, би, би одоог хүртэл энд байна

But everytime I try to make you smile
Гэвч цаг үргэлж би чиний инээмсэглэлийг хийхийг хичээдэг
You'd always grow up feeling sorry for yourself
Чи үргэлж дээш өсөх байсан, чи өөртөө уучлалыг мэдэрч байна
Everytime I try to make you laugh
Цаг үргэлж чиний мишээхийг хийхийг хичээдэг
You stand like a stone
Чи яг чулуу шиг зогсдог
Alone in your zone
Ганцаараа өөрийнхөө бүс дотор 
Is it too much that I'm asking for?
Энэ маш их байна уу, тэр нь би асууж байна?

Yeah yeah yeah yeah
Тийм, тийм, тийм, тийм 
Can't find where i am
Олж чаддаггүй юу, хаана би байна 
Lying here
Энд хэвтэж байна
Alone I fear
Гацаараа би айдаг 
Afraid of the dark
Харанхуйгаас айдаг 
No one to claim
Хэн ч шаардахгүй 
Alone again
Дахиад ганцаараа 

Can't you see that you lie to yourself
Чи тэрийг харахгүй байна уу,  чи хуурдаг чи өөртөө
You can't see the world through a mirror
Чи дэлхийг  цонхны дундуур харж чаддаггүй
It wont be too late when the smoke clears
Энэ маш оройтож байхгүй, утаа цэвэрлэхэд
'Cause I, I am still here
Яагаад гэвэл, би одоог хүртэл энд байна 

Everytime I try to make you smile
Цаг үргэлж би чиний инээмсэглэлийг хийхийг хичээдэг
You're always feeling sorry for yourself
Чи үргэлж өөрийнхөө тухай уучлаарайг мэдэрч байна
Everytime I try to make you laugh
Цаг үргэлж чиний мишээхийг хийхийг хичээдэг
You can't
Чи чаддаггүй
You're too tough
Чи маш чанга байна
You think you're loveless
Чи боддог, чи бол хайргүй
It was too much that I'm asking for
Энэ маш их байсан тэр нь би асууж байна





No comments:

Post a Comment