4/11/2020

Avril Lavigne - Nobody's Fool
Аврил Рамона Лавин Хэн ч тэнэг биш

Fall back
Буцаад уна
Take a look at me
Надруу харахыг ав
And you'll see I'm for real
Мөн чи харна, би жинхэний төлөө
I feel what only I can feel
Би мэдэрдэг, юуг ганцхан би мэдэрч чаддгыг
And if that don't appeal to you
Мөн хэрвээ тэр чамруу анхаарал татдаггүй бол

Let me know
Мэдэхийг зөвшөөр
And I'll go
Мөн би явна
'Cuz I flow
Яагаад гэвэл би урсдаг
Better when my colors show
Миний өнгөнүүд үзүүлэхэд дээр
And that's the way it has to be
Мөн тэр бол зам, энэнд байх байгаа
Honestly
Шудрага
'Cuz creativity could never bloom
Яагаад гэвэл, уран сэтгэмж хэзээ  ч дэлгэрч чадсангүй  
In my room
Миний өрөөн дотор
I'd throw it all away before I lie
Би энэ бүхнийг хаа нэг тийшээ шидэх байсан, өмнө нь би хуурсан шиг  
So don't call me with a compromise
Тиймээс, битгий надруу залга буулт хийхтэй хамт
Hang up the phone
Утсаа тавь
I've got a backbone stronger than yours
Надад нуруу байгаа чинийхээс хүчтэй
La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла
La la la la la la la
Ла ла ла ла ла ла ла
La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла

If you're trying to turn me into someone else
Хэрвээ чи надруу эргэхээр хичээж байна ондоо зарим нэгэнрүү
Its easy to see I'm not down with that
Энэ бол харахад , би доошоо тэрэнтэй хамт
I'm not nobody's fool
Би хэний ч тэнэг биш
If you're trying to turn me into something else
Хэрвээ чи намайг ондоо зарим зүйлрүү эргүүлэхийг хичээж байвал
I've seen enough and I'm over that
Би харчихсан хангалттай мөн би тэрийг дууссан
I'm not nobody's fool
Би хэний ч тэнэг биш
If you wanna bring me down
Хэрвээ намайг доош авч ирэхийг хүсвэл
Go ahead and try
Урагшаа яв мөн хичээ
Go ahead and try
Урагшаа яв мөн хичээ

You don't know
Чи мэддэггүй
You think you know me like yourself
Чи боддог, чи намайг яг над шиг мэддэг
But I fear
Гэвч би айдаг
That you're only telling me what I wanna hear
Тэр чи ганцхан надад хэлж байна, юуг би харахыг хүсдэг
But do you give a damn
Гэвч чи дамн өгдөг үү?
Understand
Ойлго
That I can't not be what I am
Тэр би байхгүйг чаддаггүй, юу би байна
I'm not the milk and cheerios in your spoon
Би бол сүү биш мөн Черойс чиний халбаганд байна
Its not a simple hearing but not so soon
Энэ энгийн сонсож байгаа биш гэвч маш удахгүй биш
I might've fallen for that when I was fourteen
Би тэрний төлөө уначихсан байх ёстой, би арван дөрөвтэй байхад
And a little more green
Мөн бяцхан илүү ногоон
But its amazing what a couple of years can mean
Гэвч энэ гайхаж байна, ямар хоёр  жил бодож чаддаг
La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла
La la la la la la la
Ла ла ла ла ла ла ла
La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла

Go ahead and try
Урагшаа яв мөн хичээ
Try and look me in the eye
Хичээ мөн надруу хар миний нүдэнд
But you'll never see inside
Гэвч чи хэзээ ч харахгүй дотор талд
Until you realize, realize
Чи ухамсарлах хүтэл, ухамсарлах
Things are trying to settle down
Юмнууд доош суулгахад хичээж байна
Just try to figure out
Яг тооцоолохыг хичээ
Exactly what I'm about
Яг таг юу  би байна тухай
If its with or without you
Хэрвээ энэ байна хамт эсвэл чамгүйгээр
I don't need you doubting me
Надад чи хэрэггүй, надад эргэлзэж

La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла
La la la la la la la
Ла ла ла ла ла ла ла
La la la la la la
Ла ла ла ла ла ла

Would you be laughing out loud
Чи чанга инээд гаргаж байх уу
If I played to my own crowd
Хэрвээ би миний өөрийн  бөөгнөрсөнд тоглосон бол
Try
Хичээ








No comments:

Post a Comment