4/30/2020

Natalie Imbruglia - "Torn"
Натали Жейн Имбрүглиа – Уранхай



I thought I saw a man brought to life
Би бодсон, би амьдралруу авчирсан эр хүнийг харсан
He was warm, he came around like he was dignified
Тэр залуу дулаан байсан, тэр залуу эргэн тойронд ирсэн, яг тэр залуу хүндтэй байсан шиг
He showed me what it was to cry
Тэр залуу надад үзүүлсэн, энэ ямар уйлахаар байсныг

Well, you couldn't be that man I adored
Сайн, чи байж чадсангүй, тэр эр хүн, би биширдэг
You don't seem to know
Чи мэдэхээр санагддаггүй
Seem to care what your heart is for
Асрахаар санагддаг, юун төлөө чиний зүрх байна
But I don't know him anymore
Гэвч би тэр залууг энэнээс илүү мэдэхгүй

There's nothing where he used to lie
Тэнд юу ч байхгүй, хаана тэр залуу хуурсан
My conversation has run dry
Миний яриа хатаад гүйчихсэн
That's what's going on
Тэр бол, юу яваад байна
Nothing's fine, I'm torn
Юу ч сайн биш, би уранхай

I'm all out of faith
Би бол бүх итгэлэээс гарч
This is how I feel
Энэ бол хир их би мэдэрч байна
I'm cold and I am shamed
Би даарч байна мөн намайг ичээж байна
Lying naked on the floor
Шалан дээр нүцгэн хуурсан

Illusion never changed
Илүүдэл хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй
Into something real
Бодит зарим зүйлрүү
I'm wide awake and I can see
Би өргөн сэрүүн байна мөн би харж чадна
The perfect sky is torn
Төгс тэнгэр бол уранхай
You're a little late, I'm already torn
Чи жоохон оройтсон байна, би аль хэдийн уранхай

So I guess the fortune teller's right
Тиймээс, би буяныг таадаг, теллерийн зөв
I should have seen just what was there
Би харчихсан байх хэрэгтэй яг тэнд юу байсан
And not some holy light
Мөн зарим ариун гэрэл биш

But you crawled beneath my veins
Гэвч чи мөлхсөн миний венийн судасны доор
And now I don't care, I have no luck
Мөн одоо би санаа тавихгүй, надад аз байхгүй
I don't miss it all that much
Би энэ бүхнийг санахгүй тэр нь их
There's just so many things
Тэнд яг маш олон зүйлүүд байна
That I can't touch, I'm torn
Тэр нь би хүрч чадахгүй, би уранхай

I'm all out of faith
Би бол бүх итгэлэээс гарч
This is how I feel
Энэ бол хир их би мэдэрч байна
I'm cold and I am shamed
Би даарч байна мөн намайг ичээж байна
Lying naked on the floor
Шалан дээр нүцгэн хуурсан

Illusion never changed
Илүүдэл хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй
Into something real
Бодит зарим зүйлрүү
I'm wide awake and I can see
Би өргөн сэрүүн байна мөн би харж чадна
The perfect sky is torn
Төгс тэнгэр бол уранхай
You're a little late, I'm already torn, torn
Чи жоохон оройтсон байна, би аль хэдийн уранхай, уранхай

There's nothing where he used to lie
Тэнд юу ч байхгүй, хаана тэр залуу хуурсан
My inspiration has run dry
Миний урам зориг хатаад гүйчихсэн
That's what's going on
Тэр бол, юу яваад байна
Nothing's right, I'm torn
Юу ч зөв биш, энэ бол уранхай

I'm all out of faith
Би бол бүх итгэлэээс гарч
This is how I feel
Энэ бол хир их би мэдэрч байна
I'm cold and I am shamed
Би даарч байна мөн намайг ичээж байна
Lying naked on the floor
Шалан дээр нүцгэн хуурсан

Illusion never changed
Илүүдэл хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй
Into something real
Бодит зарим зүйлрүү
I'm wide awake and I can see
Би өргөн сэрүүн байна мөн би харж чадна
The perfect sky is torn
Төгс тэнгэр бол уранхай

I'm all out of faith
Би бол бүх итгэлэээс гарч
This is how I feel
Энэ бол хир их би мэдэрч байна
I'm cold and I'm ashamed
Би даарч байна мөн намайг ичээж байна
Bound and broken on the floor
Шалан дээр хугарсан, ойсон
You're a little late, I'm already torn, torn
Чи жоохон оройтсон байна, би аль хэдийн уранхай, уранхай



No comments:

Post a Comment