10/30/2019

                        Toni Braxton - Un-Break My Heart
Тони Мишель Брэкстон - Миний зүрх шархлаагүй

Don't leave me in all this pain
Намайг битгий энэ бүх өвчинтэй орхиоч
Don't leave me out in the rain
Намайг битгий гадаа бороонд орхиоч
Come back and bring back my smile
Буцаж ир тэгээд миний  инээмсэглэлийг буцааж авч ирээч
Come and take these tears away
Ирээч тэгээд эдгээр нулимсыг авч алга болго
I need your arms to hold me now
Надад чиний гар хэрэгтэй байна, намайг одоо тэврэх
The nights are so unkind
Энэ шөнө маш таатай биш байна
Bring back those nights when I held you beside me
Эдгээр шөнүүдийг буцааж авч ир тэгэхэд би чамайг тэвэрсэн миний хажууд
Un-break my heart
Миний зүрх шархлаагүй
Say you'll love me again

Намайг хайрлана гэж дахин хэлээч
Undo this hurt you caused
Чиний шархлуулсан шалтгааныг буцаа
When you walked out the door
Чи хаалгаар гараад явахад
And walked out of my life
Миний амьдралаас гарч явсан
Un-cry these tears
Уйлаагүй эдгээр нулимс
I cried so many nights 
Би маш олон шөнүүд уйлсан
Un-break my heart
Миний зүрх шархлаагүй
My heart
Миний зүрх
Take back that sad word goodbye
Буцааж авч ир, баяртай гэдэг тэр уйтгартай үгийг
Bring back the joy to my life

Миний амьдралд баяр баясгаланг буцааж авч ир
Don't leave me here with these tears
Намайг битгий энд эдгээр нулимстай орхиоч
Come and kiss this pain away

Найш ир тэгээд эдгээр өвчин алга болтол үнс
I can't forget the day you left
Би чиний хаясан өдрийг мартаж чадахгүй нь
Time is so unkind
Цаг хугацаа бол маш зөөлөн биш
And life is so cruel without you here beside me
Мөн амьдрал бол маш хэрцгий чи энд миний дэргэд байхгүйгээр
Un-break my heart
Миний зүрх шархлаагүй
Say you'll love me again
Намайг хайрлана гэж дахин хэлээч
Undo this hurt you caused
Чиний шархлуулсан шалтгааныг буцаа
When you walked out the door
Чи хаалгаар гараад явахад
And walked out of my life
Миний амьдралаас гарч явсан
Un-cry these tears
Уйлаагүй эдгээр нулимс
I cried so many nights
Би маш олон шөнүүд уйлсан
Un-break my heart
Миний зүрх шархлаагүй
My heart
Миний зүрх
Don't leave me in all this pain
Намайг битгий орхиоч энэ бүх өвчинтэй
Don't leave me out in the rain
Намайг битгий гадаа бороонд орхиоч
Bring back the nights when I held you beside me
Эдгээр шөнүүдийг буцааж авч ир тэгэхэд би чамайг тэвэрсэн миний хажууд
Un-break my heart oh baby
Миний зүрх шархлаагүй, өө, хонгор минь
Come back and say you love me
Намайг хайрлана гэж дахин хэлээч
Un-break my heart
Миний зүрх шархлаагүй
Sweet darlin'
Энхрий хонгор минь
Without you I just can't go on
Чамгүйгээр би цааш явж чадахгүй нь
Say that you love me, say that you love me
Хэлээч тэрийг чи надад хайртай гэж хэлээч тэрийг чи надад хайртай гэж
Tell me you love me, un-break my heart
Надад хэл, чи намайг хайрладаг гэж, миний зүрх шархлаагүй
Say that you love me, say that you love me
Яриач тэрийг чи надад хайртай гэж хэлээч тэрийг чи надад хайртай гэж
Tell me you love me, un-break my heart
Надад хэл, чи намайг хайрладаг гэж, миний зүрх шархлаагүй
Say that you love me, say that you love me
Яриач тэрийг чи надад хайртай гэж, яриач тэрийг чи надад хайртай гэж
Tell me you love me, un-break my heart
Надад хэл чи намайг хайрладаг гэж, миний зүрх шархлаагүй
Say that you love me, say that you love me
Яриач тэрийг чи надад хайртай гэж, яриач тэрийг чи надад хайртай гэж
Tell me you love me, un-break my heart
Надад хэл чи намайг хайрладаг гэж, миний зүрх шархлаагүй



..............................................................................................

                             Mariah Carey - Without You
Мэрайя КэриЧамгүйгээр

No I can't forget this evening or your face as you were leaving
Үгүй, би энэ оройг мартаж чадахгүй эсвэл чиний царай яг орхиж байсан шигээ байсныг
But I guess that's just the way the story goes
Гэвч би яг одоо тэрийг тааж байна зам дээр түүх явж байна
You always smile, but in your eyes
Чи үргэлж инээмсэглэдэг гэвч чиний нүдэнд 
Your sorrow shows
Чиний уйтгар гуниг харуулдаг
Yes, it shows
Тийм, тэр харуулдаг
No I can't forget tomorrow
Үгүй, би маргаашыг мартаж чадахгүй
When I think of all my sorrow
Тэгэхэд би бүх уйтгар гунигаа мартаж чадахгүй нь
When I had you there but then I let you go
Тэгэхэд надад чи тэнд байсан гэвч тэгээд би чамтай хамт явсан  
And now it's only fair that I should let you know
Тэгээд одоо энэ бол цорын ганц шударга үнэн, тэр нь би чамд мэдүүлэх хэрэгтэй
What you should know
Би юу мэдэх хэрэгтэй вэ
I can't live
Би амьдарч чадахгүй нь
If living is without you
Хэрвээ чамгүйгээр амьдарвал
I can't live
Би амьдарч чадахгүй нь
I can't give anymore
Би дахиж хэзээ ч өгч чадахгүй нь
I can't live
Би амьдарч чадахгүй нь
If living is without you
Хэрвээ амьдрал чамгүйгээр байвал
I can't give
Би өгч чадахгүй 
I can't give anymore
Би энэнээс илүүг өгч чадахгүй нь
Well, I can't forget this evening or your face as you were leaving
Сайн, мартаж чадахгүй нь энэ оройг эсвэл чиний царай орхиж байсан шигээ байсныг
But I guess that's just the way the story goes
Гэвч би тааж байна тэрийг яг одоо зам дээр түүх үргэлжилж байна
You always smile, but in your eyes
Чи үргэлж инээмсэглэдэг гэвч чиний нүдэнд
Your sorrow shows
Чиний уйтгар гуниг харуулдаг
Yes, it shows
Тийм ээ, тэр харуулдаг
I can't live
Би амьдарч чадахгүй
If living is without you
Хэрвээ амьдрал чамгүйгээр байвал
I can't live
Би амьдарч чадахгүй 
I can't give anymore
Би дахиж хэзээ ч өгч чадахгүй
I can't live
Би амьдарч чадахгүй
If living is without you
Хэрвээ чамгүйгээр амьдарвал
I can't live
Би амьдарч чадахгүй
I can't give anymore
Би дахиж хэзээ ч өгч чадахгүй
No no no no I can't live
Үгүй, үгүй, үгүй, үгүй, би амьдарч чадахгүй
If living is without you
Хэрвээ чамгүйгээр амьдарвал
I can't live
Би амьдарч чадахгүй нь
I can't give anymore
Би дахиж хэзээ ч өгч чадахгүй нь
I can't live
Би амьдарч чадахгүй нь


..............................................................................................

                             Mariah Carey – Hero
Мэрайя КэриБаатар

There's a hero
Тэнд нэг баатар байна
If you look inside your heart
Хэрвээ чи зүрхнийхээ дотор талыг харвал
You don't have to be afraid
Чамд айгаад байх хэрэггүй
Of what you are
Өө, чи юу байна
There's an answer
Энд хариулт байна
If you reach into your soul
Хэрвээ чи өөрийнхөө сэтгэлд хүрвэл
And the sorrow that you know
Тэгээд уйтгар гуниг тэрийг чи мэднэ
Will melt away
Хайлж алга болно
And then a hero comes along
Мөн тэгээд баатар урагш ирнэ
With the strength to carry on
Хүч чадлыг авч ирнэ
And you cast your fears aside
Мөн чи айдсаа хөөнө
And you know you can survive
Мөн чи тэсч үлдэж чадна гэж чи мэднэ
So when you feel like hope is gone
Тиймээс, хэрвээ чи найдвар чинь явсан гэж мэдэрвэл
Look inside you and be strong
Өөрийнхөө дотор талыг хар тэгээд хүчтэй бай
And you'll finally see the truth
Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг олж харна
That a hero lies in you
Тэр баатар чамд үлднэ
It's a long, road
Энэ бол урт зам
When you face the world alone
Чи дэлхийтэй ганцаараа тулгарахад
No one reaches out a hand
Хэн ч гарнаас бариагүй
For you to hold
Чиний төлөө хэн ч бариагүй
You can find love
Чи хайрыг олж чадна
If you search within yourself                                                                                                                     Хэрвээ чи дотоод сэтгэлдээ өөрийгөө хайвал
And the emptiness you felt 
Тэгээд чи хоосныг мэдэрсэн
Will disappear
Алга болно
And then a hero comes along
Мөн тэгээд баатар урагш ирнэ
With the strength to carry on
Хүч чадлыг авч ирнэ
And you cast your fears aside
Мөн чи айдсаа гадагш хөөнө
And you know you can survive
Чи тэсч үлдэж чадна гэдгийг мэднэ
So when you feel like hope is gone
Тиймээс, чи найдвар чинь явж байгаа юм шиг мэдрэгдвэл
Look inside you and be strong
Өөрийнхөө дотор талыг хар мөн хүчтэй бай
And you'll finally see the truth
Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг олж харна
That a hero lies in you
Баатар чамтай үлдсэн байна
Lord knows
Эзэн мэднэ
Dreams are hard to follow
Мөрөөдлөө дагах хэцүү
But don't let anyone
Гэвч хэн нэгэнд битгий зөвшөөр
Tear them away
Нулимс, тэд алга болдог
Hold on
Хүлээ
There will be tomorrow
Тэнд маргааш байх болно
In time you'll find the way
Цаг нь болохоор чи замаа олно
And then a hero comes along
Мөн тэгээд баатар урагш ирнэ
With the strength to carry on
Хүч чадлыг авч ирнэ
And you cast your fears aside
Мөн чи айдсаа гадагш хөөнө
And you know you can survive
Чи тэсч үлдэж чадна гэдгийг мэднэ
So when you feel like hope is gone
Тиймээс, чиний найдвар явж байгаа юм шиг мэдрэгдвэл
Look inside you and be strong
Өөрийнхөө дотор талыг хар, тэгээд хүчтэй бай
And you'll finally see the truth
Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг харна
That a hero lies in you
Тэр баатар чиний дотор үлдсэн байна
That a hero lies in you
Тэр баатар чиний дотор үлдсэн байна
That a hero lies in you
Тэр баатар чиний дотор үлдсэн байна



..............................................................................................

                        Beyonce Giselle Knowles-Carter – Listen
Бейонсе Жизель Ноулз-Картер Сонс

Listen to the song here in my heart
Энд миний зүрхэнд байгаа дууг сонс
A melody I start but can't complete
Аялгуу, би эхэлсэн гэвч гүйцээж чадахгүй нь
Listen to the sound from deep within
Дотоод сэтгэлийнхээ гүний дууг сонс
Its only beginning to find release
Энэ бол авралыг олохын зөвхөн эхлэл
Oh the time has come for my dreams to be heard
Өө, миний мөрөөдөлд сонсогдож байсан цаг хугацаа ирж байна
They will not be pushed aside and turned
Тэднийг хажуу тийш түлхээгүй байх болно эсвэл эргүүлэхгүй
Into your own, all 'cause you won't listen
Чи өөрийн доторлуу бүгдийг, яагаад гэвэл, чи сонсохгүй байна
Listen, I am alone at a crossroads
Сонс, би ганцаараа замын уулзвар дээр зогсож байна
I'm not at home in my own home
Би гэртэээ байхгүй байна, өөрийнхөө гэрт
And I've tried and tried
Тэгээд би хичээсэн, хичээсэн
To say what's on my mind
Хэл, миний бодолд юу байгааг
You should have known
Чи мэдчихсэн байх хэрэгтэй
Now I'm done believing you
Одоо намайг хийлгэчихсэн, чамд итгэж
You don't know what I'm feeling
Чи мэдэхгүй байна юуг би мэдэрч байгааг
I'm more than what
Би юунаас илүү байна
You've made of me
Чи хийчихсэн надаас
I followed the voice, you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи надлуу өгсөн
But now I've gotta find my own
Гэвч одоо надад миний өөрийгөө олох байгаа
You should have listened
Чи сонсчихсон байх хэрэгтэй
There was someone here inside
Тэнд байсан хэн нэгэн энд дотор талд
Someone I thought had died
Хэн нэгэн би бодсон, үхчихсэн байсан
So long ago
Удаан хугацааны өмнө
Oh I'm screaming out
Өө, би гадагш орилж байна
And my dreams will be heard
Тэгээд миний мөрөөдлүүд сонсогдож байх болно
They will not be pushed aside or turned
Тэднийг хажуу тийш түлхээгүй байх болно эсвэл эргүүлэхгүй
Into your own
Чи өөрийнхөө доторлуу
All 'cause you won't listen
Бүгд яагаад гэвэл чи сонсохгүй байна
Listen, I am alone at a crossroads
Сонс, би ганцаараа замын уулзвар дээр байна
I'm not at home in my own home
Би гэртээ байхгүй байна, миний өөрийн гэртээ
And I've tried and tried
Тэгээд хичээсэн, хичээсэн
To say what's on my mind
Миний бодолд юу байгааг хэл
You should have known
Чи мэдчихсэн байх хэрэгтэй
Now I'm done believing you
Одоо намайг хийлгэчихсэн, чамд итгэж
You don't know what I'm feeling
Чи мэдээгүй миний юу мэдэрч байгааг
I'm more than what
Би юунаас бүүр илүү байна
You've made of me
Чи хийчихсэн байна надаас
I followed the voice, you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи надад өгсөн
But now I've gotta find my own
Гэвч одоо надад миний өөрийгөө олох байгаа
I don't know where I belong
Би мэдэхгүй хаана хамаарагдахаа
But I'll be moving on
Гэвч намайг цаашаа явуулж байх болно
If you don't, if you won't
Хэрвээ чи хийдэггүй, хэрвээ чи хийхгүй
Listen to the song here in my heart
Энд миний зүрхэнд байгаа дууг сонс
A melody I start, but I will complete
Аялгуу би эхэлсэн гэвч би гүйцээх болно
Now I am done believing you
Одоо намайг чамд итгүүлж хийлгэчихсэн
You don't know not what I am feeling
Чи мэдээгүй, үгүй юуг би мэдэрч байгааг
I'm more than what you've made of me
Би илүү байна, юуг чи надаас хийчихснээс
I followed the voice you think you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи боддог, чи надлуу өгсөн
But now I got to find my own, my own
Гэвч одоо надад олох байна, миний өөрийн, миний өөрийн




No comments:

Post a Comment