10/30/2019

Lee Ryan  - When A Child Is Born
Хүүхэд төрөхөд - Ли Райан

A ray of hope flickers in the sky
Тэнгэрт итгэлийн цацраг анивчиж байна
A tiny star lights up way up high
Өөдөсхөн од дээшээ замаар өндөрт дээр гэрэлтэж байна
All across the land dawns a brand new morn',
Бүх газрын дундуур үүр цайж, цоо шинэ өглөө
This comes to pass when a child is born.
Хүүхэд төрөхөд энэ зөрж ирдэг
A silent wish sails the seven seas
Анир чимээгүй хүсэл долоон далайгаар хөвж ирдэг
The winds of change whisper in the trees
Өөрчлөлтийн салхи моднуудад шивнэхэд
And the walls of doubt crumble tossed and torn,
Мөн эргэлзээний хананууд доргин мөн цууран нурсан
This comes to pass when a child is born.
Хүүхэд төрөхөд энэ зөрж ирдэг
A rosy dawn settles all around
Сарнайн үүрийн гэгээ бүх эргэн тойронд бууж
You got to feel you're on solid ground
Чи мэдрэх болно, чи хатуу чулуун газар дээр байна
For a spell or two no one seems forlorn
Үсэглэхэд эсвэл хоёр үгүй нэг, гээгдсэн санагдаж байна
This comes to pass when a child is born.
Хүүхэд төрөхөд энэ зөрж ирдэг
When a child is born
Хүүхэд төрөхөд
All across the land dawns a brand new morn',
Бүх газрын дундуур үүр цайж, цоо шинэ өглөө
This comes to pass when a child is born.
Хүүхэд төрөхөд, энэ зөрж ирдэг
It's all a dream and illusion now
Энэ бүх мөрөөдөл одоо бүтэшгүй зүйл
It must come true, sometimes soon somehow
Энэ биелэх ёстой, заримдаа удахгүй яагаад ч юм
All across the land dawns a brand new morn
Бүх газрын дундуур үүр цайж, цоо шинэ өглөө
This comes to pass when a child is born
Хүүхэд төрөхөд энэ зөрж ирдэг
When a child is born
Хүүхэд төрөхөд


.................................................................

BLUE - Sorry seems to be the hardest word
Блью - Уучлаарай хамгийн хэцүү үг санагдаж байна

What have I got to do to make you love me?
Би юу хийж бүтээвэл чи намайг хайрлах вэ?
What have I got to do to make you care?
Би юу хийж бүтээвэл чи санаа тавих вэ?
What do I do when lightning strikes me?
Би юу хийх вэ, намайг гялалзтал цохиж байхад?
And to wake to find that you're not there
Мөн тэрийг олохоор босоход чи тэнд байхгүй байна
What do I do to make you want me?
Би юу хийж бүтээвэл чи намайг хүсэх вэ?
What have I got to do to be heard?
Би юу хийвэл сонссон байх вэ?
What do I say when it's all over?
Би юу хэлэх вэ, энэ бүгд дуусахад?
And sorry seems to be the hardest word
Мөн уучлаарай хамгийн хэцүү үг санагдаж байна
It’s sad, so sad
Энэ бол уйтгартай маш уйтгартай
It’s sad, sad situation
Энэ бол уйтгартай, уйтгартай нөхцөл байдал
And it’s getting more and more absurd
Мөн энэ улам мөн улам учир утгагүй болж байна
It’s sad, so sad
Энэ бол уйтгартай маш уйтгартай
Why can’t we talk it over?
Яагаад, бид энэ яриаг дуусгаж чадахгүй гэж?
Oh, it seems to me
Өө, энэ надад санагдаж байна
That sorry seems to be the hardest word
Тэр уучлаарай хамгийн хэцүү үг санагдаж байна
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Уучлаарай  хамгийн хэцүү үг санагдаж байна
What do I do to make you love me?
Би юу хийж бүтээвэл чи намайг хайрлах вэ?
What have I got to do to be heard?
Би юу хийвэл сонсогдож байх вэ?
What do I do when lightning strikes me?
Би юу хийх вэ, намайг гялалзтал цохиж байхад?
What have I got to do?
Би юу хийх хэрэгтэй байна вэ?
What have I got to do?
Би юу хийх хэрэгтэй байна вэ?
When sorry seems to be the hardest word
Уучлаарай хамгийн хэцүү үг санагдаж байхад
It’s sad, so sad
Энэ бол уйтгартай маш уйтгартай
It’s sad, sad situation
Энэ бол уйтгартай, уйтгартай нөхцөл байдал
And it’s getting more and more absurd
Мөн энэ улам мөн улам учир утгагүй болж байна
It’s sad, so sad
Энэ бол уйтгартай маш уйтгартай
Why can’t we talk it over?
Яагаад, бид энэ яриаг дуусгаж чадахгүй гэж?
Oh, it seems to me
Өө, энэ надад санагдаж байна
That sorry seems to be the hardest word
Тэр уучлаарай хамгийн хэцүү үг санагдаж байна


.................................................................

Lee Ryan - Turn Your Car Around
Ли Райан - Машинаа тойроод эргүүл

Well, it's not about them, it's all about us
Сайн, энэ бол тэдний тухай биш, энэ бол бидний тухай
Can you hear it again or just take it on trust?
Чи энийг дахин сонсож чадах уу эсвэл яг энийг итгэлтэйгээр ав?
Yeah, you still got a way to get out of this one story town
Тийм, чи одоог хүртэл энэ нэгэн түүхийн хотоос гарах зам байгаа
So, you swallow your pride, put your heel on the gas
Тиймээс, чи өөрийнхөө бахархалд үнэмш, өсгийгөө шатхуун дээр тавь
And you're laughing inside about kicking your ass
Мөн чи дотроо инээмсэглэж байна, чиний өгзөглүү өшиглөх тухай
And you gotta stand up, if you don't then you're just falling down
Мөн чи босож байна, хэрвээ чи тэгдэггүй тэгээд чи яг доош унаж байна
So, why don't you turn your car around
Тийм, яагаад чи машинаа тойроод эргүүлэхгүй байгаа юм бэ
Forget your way back home?
Гэртээ буцах замаа март
'Cause it's not me there any more
Яагаад гэвэл, энэ би биш тэнд цаашид
Turn your car around, you're better off alone
Машинаа тойруулаад эргүүл, чи ганцаардлаас салсан нь дээр
I'll pick myself up off the floor
Би өөрийгөө шалнаас салгаж авна
So, I tell you it's black, but you know that it's white
Тиймээс, би чамд хэлдэг, энэ бол хар гэвч чи мэднэ, тэр нь энэ бол цагаан
See everything's cool when you don't have to fight
Хар чи тулалдах хэрэггүй байхад бүх зүйл сэрүүн байна
There's nothing outside in the darkness waiting for you
Тэнд гадаа харанхуйд чамайг хүлээж байгаа юу ч байхгүй 
And I wish it was true
Мөн би энийг үнэн байсан байгаасай гэж хүсэж байна
So, why don't you turn your car around
Тиймээс, яагаад чи машинаа тойроод эргүүлэхгүй байгаа юм бэ
Forget your way back home?
Гэртээ буцах замаа март
'Cause it's not me there any more
Яагаад гэвэл, энэ би биш тэнд цаашид
Turn your car around, you're better off alone
Машинаа тойруулаад эргүүл, чи ганцаардлаас салсан нь дээр
I'll pick myself up off the floor
Би өөрийгөө шалнаас салгаж авна
We've all heard Tammy sing, "The girls stand by your man"
Бид бүхнийг сонсчихсон Үслэг дуул, “Охидууд чиний залуугийн дэргэд зогсож байна
Like I know you can
Яг би мэддэг шиг чи чадна
Turn your car around
Машинаа тойроод эргүүл
Forget your way back home
Гэртээ буцах замаа март
'Cause it's not me there any more
Яагаад гэвэл, энэ бол би биш тэнд цаашид
Turn your car around, you're better off alone
Машинаа тойроод эргүүл, чи ганцаардлаас салсан нь дээр
I'll pick myself up off the floor, oh, yeah, yeah
Би өөрийгөө шалнаас салгаж авна, өө, тийм, тийм
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл
Turn your car around
Өөрийнхөө машиныг тойроод эргүүл


.................................................................

Lee Ryan I Am Who I Am
Ли Райан - Би бол би хэн бэ

You know I don't mind if you think I should grow my hair
Чи мэднэ, би бодохгүй байна, хэрвээ чи боддог бол би үсээ ургуулах хэрэгтэй
You know I don't mind if you pick on the clothes that I wear
Чи мэднэ, би боддоггүй, хэрвээ чи миний өмсөж байгаа хувцаснуудыг аввал
But know I can keep my head when all around me are losing theirs, because
Гэвч мэд би толгойгоо хамгаалж чадна, бүгд миний эргэн тойронд, тэднийг орхиж байхад, яагаад гэвэл
I am who I am
Би бол би хэн бэ
And you can't change me
Тэгээд, чи намайг өөрчилж чадахгүй
I've done what I can
Би юу хийж чадахаа хийсэн
I'll stand my ground
Би өөрийнхөө газар дээр зогсно
You're tying my hands
Би гарнуудаа боохыг хийчээж байна
If you rearrange me
Хэрвээ чи намайг дахин засах юм бол
It all falls down
Энэ бүгд доош унасан
It all falls down
Энэ бүгд доош унасан
Why when you dream do you see me as something I'm not
Яагаад чи мөрөөдөхдөө чи намайг хардаг уу, зарим зүйл шиг, би биш
Why don't you wake up and see all the good things you've got
Яагаад чи босдоггүй вэ, мөн чамд байгаа бүх сайн зүйлийг хардаг
A heart isn't made out of clay
Зүрх шавраас бүтдэггүй
Not something you shape with your hands, understand
Зарим зүйл биш, чи өөрийнхөө гараар дүрсэлсэн, ойлгоно
Is the reason you ask me to change so that you stay the same
Чи надаас өөрчлөх шалтгаан байна уу, асуусан тиймээс тэр нь чи ижилхэн үлднэ
Well I'm sorry if I keep disappointing you again and again, but
Сайн, намайг уучил, хэрвээ би шаналж байна дахин мөн дахин гэвч
I am who I am
Би бол би хэн бэ
And you can't change me
Тэгээд, чи намайг өөрчилж чадахгүй
I've done what I can
Би юу хийж чадахаа хийсэн
I'll stand my ground
Би өөрийнхөө газар дээр зогсно
You're tying my hands
Би гарнуудаа боохыг хийчээж байна
If you rearrange me
Хэрвээ, чи намайг дахин засах юм бол
It all falls down
Энэ бүгд доош унасан
It all falls down
Энэ бүгд доош унасан




.................................................................

Lee Ryan – Ghost
Ли Райан - Сүнс

Here’s a line for you
Энд зураас байна чамд зориулсан
Don’t mind me I’m cool
Намайг битгий дурс, би сэрүүн
Here’s a lie or two
Энд худал эсвэл хоёр байна
I never really
neededyou
Би хэзээ ч үнэхээр чи хэрэггүй байсан
Cut my veins
and theyll be Blue
Миний венийн судсыг огтол мөн тэд цэнхэр байх болно
‘Cause you’re looking
at a Ghost You knew
Яагаад гэвэл, чи сүнсийг хайж байна, чи мэдсэн
Take your time to hear
Сонсох чиний цагаа ав
What I cannot say
Юуг би хэлж чаддаггүй
Take the shoes from me
Гутлаа надаас ав
So you can walk a day
Тиймээс чи өдрийг алхаж чадна
Cut the chains and set me free
Гинжийг тасал мөн намайг чөлөөтэй тавь
So you can see the ghost is me
Тиймээс, чи харж чадна сүнс бол надад
Have you seen me lately
Чи ойрдоо намайг харсан уу
Can anybody save me
Хэн нэгэн намайг аварч чадах уу
I’m feeling’ like a long long way from home
Би мэдэрч байна гэрээс урт урт зам шиг
‘Cause I’m a ghost right now
Яагаад гэвэл, би бол сүнс яг одоо
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
Right now, right now
Яг одоо, яг одоо
I can stand the rain
Би бороонд зогсож чадна
Because I can’t feel no more
Яагаад гэвэл, би илүүг мэдэрдэггүй
I guess that I’m to blame
Би тэрийг таадаг, би сохор байна
I’ve been here once before
Би энд байсаар байна, нэг удаа өмнө нь
And I know, it’s hard to change
Мөн би мэддэг, энэ бол өөрчлөхөд хүнд
When they say you’re just a ghost with no name
Тэд нар хэлэхэд, чи бол яг сүнс, нэргүй
Right now I feel like a merry-go
Яг одоо, би мэдэрдэг яг хөгжилтэй явах шиг
Round, round up down, what a silly show One spark, she
Дугуй, дугуй дээш, доош, ямар тэнэг шоу Нэг оч, тэр эмэгтэй
 blows like cherry bomb Bang bang, bang, bang
Үлээ яг черри бөмбөг банг, банг, банг, банг
Right now I feel like a merry-go
Яг одоо, би мэдэрдэг яг хөгжилтэй явах шиг
Round, round up down, what a silly show One spark, she
Дугуй, дугуй дээш, доош, ямар тэнэг шоу Нэг оч, тэр эмэгтэй
blows like cherry bomb Bang bang, bang, bang
 Үлээ яг черри бөмбөг банг, банг, банг, банг
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
See I’m a ghost right now
Хар, би бол сүнс яг одоо
Right now, right now
Яг одоо, яг одоо



No comments:

Post a Comment