10/30/2019

Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul
Орчин үеийн яриа - Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл

Deep in my heart there's a fire, a burning heart
Миний зүрхний гүнд тэнд гал, шатаж байгаа зүрх байгаа
Deep in my heart there's desire for a start
Миний зүрхний гүнд тэнд дурлал байгаа, эхлэхээр
I'm dying in emotion
Би сэтгэл хөдлөл дотроо үхэж байна
It's my world in fantasy
Энэ миний уран зөгнөлийн ертөнц
I'm living in my, living in my dreams
Би амьдарч байна, амьдарч байна мөрөөдөл дотроо
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll keep it shining everywhere I go
Би хаана ч явсан би энэ гэрэлтэж байгаагаа хадгална  
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll be holding you forever
Би чамайг үүрд барьж байлгана
Stay with you together
Чамтай үүрд үлднэ
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
Yeah, I'm feeling that our love will grow
Тийм, би тэрийг мэдэрч байна, бидний хайр цэцэглэнэ
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
That's the only thing I really know
Тэр бол миний үнэхээр мэдэх цорын ганц зүйл
Let's close the door and believe my burning heart
Хаалгыг хаацгая тэгээд миний шатаж байгаа зүрхэнд итгэ
Feeling alright, come on open up your heart
Мэдрэмжүүд бүгд зөв, найш ир, чи зүрхээ нээ
Keep the candles burning
Шатаж байгаа лаануудыг хадгал
Let your body melt in mine
Чиний бие минийхд хайлуулцгая
I'm living in my, living in my dreams
Би амьдарч байна, амьдарч байна өөрийнхөө мөрөөдөл дотор
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll keep it shining everywhere I go
Би хаана ч явсан би энэ гэрэлтэж байгаагаа хадгална  
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll be holding you forever
Би чамайг үүрд барьж байх болно
Stay with you together
Чамтай хамт үлднэ
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
Yeah, I'm feeling that our love will grow
Тийм, би тэрийг мэдэрч байна, бидний хайр цэцэглэх болно
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
That's the only thing I really know
Тэр бол миний үнэхээр мэдэх ганцхан зүйл
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll keep it shining everywhere I go
Би хаана ч явсан би энэ гэрэлтэж байгаагаа хадгална  
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
I'll be holding you forever
Би чамайг үүрд барьж байх болно
Stay with you together
Чамтай хамт үлднэ
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
Yeah, I'm feeling that our love will grow
Тийм, би тэрийг мэдэрч байна, бидний хайр цэцэглэх болно
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
That's the only thing I really know
Тэр бол миний үнэхээр мэдэх ганцхан зүйл
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
Yeah, I'm feeling that our love will grow
Тийм, би тэрийг мэдэрч байна, бидний хайр ургах болно
You're my heart, you're my soul
Чи миний зүрх, чи миний сэтгэл
That's the only thing I really know
Тэр бол миний үнэхээр мэдэх ганцхан зүйл


..............................................................................................

                             Modern Talking - Cheri Cheri Lady
Орчин үеийн яриаНандин, нандин хадагтай

                             Oh, I can't explain
Өө, би тайлбарлаж чадахгүй нь
Every time it's the same
Цаг үргэлж энэ ижилхэн байдаг
Oh I feel that it's real
Өө, би тэрийг мэдэрдэг, энэ бол бодит
Take my heart
Миний зүрхийг ав
I've been lonely too long
Би ганцаардаж маш удаан байсаар байсан
Oh, I can't be so strong
Өө, би илүү хүчтэй байж чадахгүй нь
Take the chance for romance, take my heart
Боломжыг ав, амраглалын романы төлөө, миний зүрхийг ав
I need you so
Чи надад хэрэгтэй, тиймээс
There's no time I'll ever go
Тэнд хугацаа алга, би үргэлж явна
Cheri cheri lady
Нандин, нандин хадагтай
Going through a motion
Сэтгэл хөдлөлийн дундуур явж байна
Love is where you find it
Хайр бол, чи энийг хаанаас олох вэ
Listen to your heart
Чи өөрийнхөө зүрхийг сонс
Cheri cheri lady
Нандин, нандин хадагтай
Living in devotion
Хайр халамжин дотроо амьдарч байна
It's always like the first time
Энэ бол үргэлж анхны удаа юм шиг байдаг
Let me take a part
Надад хэсгийг авъя
Cheri cheri lady
Нандин, нандин хадагтай
Like there's no tomorrow
Яг тэнд маргааш байхгүйтэй адил
Take my heart, don't lose it
Миний зүрхийг ав, битгий энийг гээ
Listen to your heart
Чи өөрийнхөө зүрхийг сонс
Cheri, cheri lady
Нандин, нандин хадагтай
To know you is to love you
Чиний мэдэх бол чамайг хайрлах
If you call me baby I'll be always yours
Хэрвээ чи надлуу утасдвал, хонгор минь, би үргэлж чинийх байх болно


..............................................................................................

                        Modern Talking feat. Eric Singleton - You Are Not Alone
Орчин үеийн яриа - Чи ганцаараа биш

If you know what I feel
Хэрвээ чи миний юу мэдэрдгийг мэддэг бол
And if you feel the same way too
Мөн хэрвээ чи бас ижилхэн замыг мэдэрч байвал
Just close your eyes
Зөвхөн чи өөрийнхөө нүдийг ань
You're not alone... C'mmon!
Чи ганцаараа биш...найш ир!
C'mmon!
Найш ир!  
Wave your hands in the air!
Чи гараа агаарт тохь!
If I took the time to put you in my rhyme
Хэрвээ би цаг хугацааг авсан бол, чамайг миний шүлгэн дотор тавьна
Let me tell you right there, you're a friend of mine
Надад чамд яг тэнд хэлнэ, чи бол миний найз
And I used to geting close if you catch me a time
Мөн би ойрхон олохоор дассан, хэрвээ чи намайг барьвал хугацаа
We can do it like this with the twist of lime
Бид энийг энэн шиг хийж чадна, нимбэгнээс ороосонтой
Always on my mind, not the freak of the week
Үргэлж миний бодолд, долоо хоногоос солиороогүй
Take the words I speak, to every soul I reach
Үгнүүдийг ав, би ярьдаг, бүх сэтгэллүү би хүрдэг
Hold tight with your touch on the microphone
Шахаж барьсан чиний хүрэхтэй хамт микрофонон дээр
As you're not just here, you are not alone!
Чи бол яг энд байхгүй шиг, чи ганцаараа биш!
You are not alone - I'll be there for you
Чи ганцаараа биш - би тэнд чиний төлөө байх болно
You are not alone - anything I'll do
Чи ганцаараа биш - ямар нэгэн зүйлийг би хийх болно
You are not alone - you're the one for me
Чи ганцаараа биш - чи бол надад ганц
You are not alone - it's no tragedy
Чи ганцаараа биш - энэ бол эмэгнэлт жүжиг биш
You are not alone - you're the one for me
Чи ганцаараа бишчи бол надад ганц
You are not alone - nothing comes for free
Чи ганцаараа бишюу ч сул ирдэггүй
You are not alone - Wave your hands in the air - Let me hear you scream!
Чи ганцаараа бишчиний гар агаарт далласан чи надад айдсаа сонсго!
Come into my life, let me hold you, mold you
Миний амьдрал доторлуу ир, надад чамайг бариул, чамайг хувиргасан
Got so many things that I prob'ly never told you
Маш олон зүйлүүд байгаа, тэр нь би магадгүй хэзээ ч чамд хэлээгүй
Never scold you, try to unfold you
Хэзээ ч чамайг загнахгүй, чамайг нээхийг хичээж байна
Exlose you, someone's cast I even old you
Чамайг гээсэн, зарим нэгний шидэлт би ч адил чамтай хөгширдөг
If I told you I'm giving you my heart
Хэрвээ би чамд хэлвэл, би чамд өөрийнхөө зүрхийг өгнө
You must have playing smart
Чи ухаалаг тоглож байх ёстой
Then you're tearing me apart
Тэгээд чи намайг тусад нь салгаж байна 
All night long to the early-early morning
Бүх шөнүүд урт эрт эрт өглөөлүү
Pick up the phone - you're not alone!
Утас авсан чи ганцаараа биш!
If you know what I feel
Хэрвээ чи мэддэг бол, би юуг мэдэрч байна
And if you feel the same way too
Мөн хэрвээ чи бас ижил замыг мэдэрч байвал
Just close your eyes
Зөвхөн чи өөрийнхөө нүдийг ань
And feel me inside of you
Мөн намайг мэдэр, чиний дотор талаас
Everybody in the house - c'mmon!
Бүгдээрээ байшин дотор - найш ир!
Yeah, it's a national thing
Тийм, энэ бол үндэсний зүйл
I wanna solve in your dream I'll offer a bill
Би чиний мөрөөдөлд шийдвэрлэхийг хүсэж байна, би тооцоог санал болгоно
That Thomas is cool, but I'm on your case
Тэр Томас бол сэрүүн, гэвч би чиний нөхцөлд байна
With your incredible pace
Чиний ер бусын алхаатай
So when I entered the place
Тиймээс, хэзээ би газарлуу орсон
Meet you to see my face
Чамтай миний царайг харахаар уулзна
We're making up all the hits
Бид нар бүх цохилтуудыг хийж байна
So baby, bottom o' your lip
Тиймээс, хонгор минь, чиний уруулын доод
I will be sinking your ship
Би чиний завь усанд автаж байх болно
Like gotta sliding a bit
Бага зэрэг гулсаж байгаа шиг
Extra logic get time on the night perform
Илүү ухаан цаг хугацааг олно, шөнө толилуулна
Baby, scratch to the bone - you're never alone!
Хонгор минь, яслуу маажиж байна чи хэзээ ч ганцаараа байхгүй!


..............................................................................................

Modern Talking - Brother Louie
Орчин үеийн яриа  Ах Луйя

Dear, love is a burning fire
Хонгор минь, хайр бол шатаж байгаа гал
Stay, 'cause then the flames grow higher
Үлд, яагаад гэвэл тэгээд галнууд өндөр дүрэлзэж байна
Babe, don't let him steal your heart
Хонгор минь, битгий тэр залууд чиний зүрхийг хулгайлахыг зөвшөөр
It's easy, easy
Энэ бол хялбар, хялбар
Girl, this game can't last forever
Охин, энэ тоглоом сүүлчийн үүрдийн тоглож чадахгүй
Why we cannot live together
Яагаад гэвэл, бид хамтдаа амьдарч чадахгүй
Try, don't let him take your love from me
Хичээ, битгий тэр залууд чиний хайрыг надаас авахыг зөвшөөр
You're no good, can't you see Brother Louie, Louie, Louie
Чи сайн биш байна, чи харж чадахгүй байна уу, ах Луйя, Луйя, Луйя
I'm in love, set her free
Би дурласан байна, тэр хүүхнийг чөлөөтэй тавь
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Only love breaks her heart Brother Louie, Louie, Louie
Зөвхөн хайр тэр хүүхний зүрхийг шархлуулдаг, ах Луйя, Луйя, Луйя
Only love's paradise
Зөвхөн хайр бол диваажин
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Oh, let it Louie
Өө, энийг зөвшөөр Луйя
She is undercover
Тэр хүүхэн бол нуусан байна
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, doing what he's doing
Өө, тэр залуу юу хийж байгааг хийж байна
So, leave it Louie
Тиймээс, энийг орхи Луйя
'Cause I'm her lover
Яагаад гэвэл, би тэр хүүхний хайрт нь
Stay, 'cause this boy wants to gamble
Үлд, яагаад гэвэл, энэ хөвгүүн аз туршихыг хүсэж байна
Stay, love is more than he can handle, girl
Үлд, хайр бол тэр залуугийн харьцаж чадахаас илүү, охин
Oh, come on stay by me forever, ever
Өө, найш ир, надтай үүрд үлд, үргэлж
Why does he go on pretending
Яагаад, тэр залуу дүр эсгэхээ үргэлжлүүлээд байна
That, his love is never ending fate
Тэр, тэр залуугийн хайр бол хэзээ ч  төгсөхгүй тавилантай
Don't let him steal your love from me
Битгий тэр залууд чиний хайрыг надаас хулгайлахыг зөвшөөр
You're no good, can't you see Brother Louie, Louie, Louie
Чи сайн биш байна, чи харахгүй байна уу, ах Луйя, Луйя, Луйя
I'm in love, set her free
Би дурласан байна, тэр хүүхнийг чөлөөтэй тавь
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн зөвхөн надлуу харж байна
Only love breaks her heart Brother Louie, Louie, Louie
Зөвхөн хайр тэр хүүхний зүрхийг шархлуулдаг, ах Луйя, Луйя, Луйя
Only love's paradise
Зөвхөн хайр бол диваажин
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Oh, let it Louie
Өө, энийг зөвшөөр Луйя
She is undercover
Тэр хүүхэн нуусан байна
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, doing what he's doing
Өө, тэр залуу юу хийж байгааг хийж байна
So, leave it Louie
Тиймээс, тэрийг үлдээ Луйя
'Cause I'm her lover
Яагаад гэвэл би бол тэр хүүхний хайрт
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна
Oh, let it Louie
Өө, энийг зөвшөөр Луйя        
She is undercover
Тэр хүүхэн нуусан байна
Brother Louie, Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя, Луйя
Oh, doing what he's doing
Өө, тэр залуу юу хийж байгааг хийж байна
So, leave it Louie
Иймээс, тэрийг үлдээ Луйя
'Cause I'm her lover
Яагаад гэвэл, би бол тэр хүүхний хайрт
Brother Louie, Louie
Ах Луйя, Луйя         
Oh, she's only looking to me
Өө, тэр хүүхэн ганцхан надлуу харж байна




No comments:

Post a Comment