10/30/2019

Erasure – Always
Арилгах - Үргэлж

Open your eyes I see
Чи нүдээ нээби хардаг
Your eyes are open
Чиний нүд нээлттэй байна
Wear no disguise for me
Өмснадад зүсээ хувиргаагүй 
Come into the open
Нээхээр доторлуу найш ир 
When it's cold outside
Энэ хүйтэн болоходгадна талд
Am I here in vain?
Би энд бардам байна уу?
Hold on to the night
Шөнө хүртэл хүлээ
There will be no shame
Тэнд ичгүүр байхгүй байх болно 
(Chorus 2x)
(Дахилт 2х)
Always
Үргэлж 
I wanna be with you
Би чамтай хамт байхыг хүсэж байна 
And make believe with you
Мөн надтай итгэхийг хий 
And live in harmony harmony oh love
Мөн амьдрал нийцэл доторнийцэлөө хайр
Melting the ice for me
Мөс хайлж байна надад
Jump into the ocean
Далайлуу үсэр
Hold back the tide I see
Барьбуцааддавалгааби харж байна
Your love in motion
Чиний хайр хөдөлгөөн дотор
When it's cold outside
Энэ хүйтэн болоходгадна талд
Am I here in vain?
Би энд бардам байна уу?
Hold on to the night
Шөнө хүртэл хүлээ
There will be no shame
Тэнд ичгүүр байхгүй байх болно
(Repeat chorus til' fade)

(Дахилт давт гандах хүртэл)


.................................................................

I Just Called To Say I Love You
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан

No New Year's Day to celebrate
Шинэ жилийн өдрийг тэмдэглэх үгүй
No chocolate covered candy hearts to give away
Шоколад үгүйзүрхэн чихрээр бүрхэгдсэн хаа нэг тийшээ өгөхөөр  
No first of spring
Анхны хаврын үгүй
No song to sing
Дуулах дуу үгүй 
In fact here's just another ordinary day
Баримтандэнд яг өөр жирийн өдөр байна
No April rain
Дөрвөн сарын бороо үгүй 
No flowers bloom
Цэцэгсийн нахиа үгүй 
No wedding Saturday within the month of June
Зургаан сарынсар дотор хагас сайн өдрийн гэрлэлт үгүй
But what it is, is something true
Гэвч энэ юу вэзарим зүйл үнэн байна уу  
Made up of these three words that I must say to you
Эдгээр гурван үгнүүдийг бүтээсэнтэр нь би чамд хэлэх ёстой
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан 
I just called to say how much I care

Би яг хир их санаа тавьж байгаагаа хэлэхээр залгасан 
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
And I mean it from the bottom of my heart
Мөн би зүрхнийхээ доороос энийг боддог, миний зүрхнээс
No summer's high
Зуны өндөр үгүй
No warm July
Долоон сарын дулаан үгүй
No harvest moon to light one tender August night
Ургац хураах сар үгүй, гэрэллүү нэг энхрий найман сарын шөнө
No autumn breeze
Найман сарын сэвэлзүүр салхи үгүй
No falling leaves
Навчнууд унаж байгаагүй
Not even time for birds to fly to southern skies
Цаг хугацаанд ч адил шувууд өмнөдийн тэнгэрүүдлүү нисэх
No Libra sun
Жинлүүрийн ордны нар үгүй
No Halloween
Халловээн үгүй
No giving thanks to all the Christmas joy you bring
Өгч байгаад талархахгүй бүх Христмасын баяр баясалыг чи авч ирдэг
But what it is, though old so new
Гэвч энэ юу вэ, хэдийгээр хуучин, маш шинэ
To fill your heart like no three words could ever do
Чиний зүрхийг дүүргэ яг, гурван үгнүүд үргэлж хийж чадсан
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
I just called to say how much I care, I do
Би яг хир их санаа тавьж байгаагаа хэлэхээр залгасан, би хийсэн
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
And I mean it from the bottom of my heart
Мөн би зүрхнийхээ доороос энийг боддог
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
I just called to say how much I care, I do
Би яг хир их санаа тавьж байгаагаа хэлэхээр залгасан, би хийсэн
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
And I mean it from the bottom of my heart, of my heart,
Мөн би миний зүрхнийхээ доороос энийг боддог, миний зүрхнээс
Of my heart
Миний зүрнээс
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
I just called to say how much I care, I do
Би яг хир их санаа тавьж байгаагаа хэлэхээр залгасан, би хийсэн
I just called to say I love you
Би яг хайртай гэж хэлэхээр залгасан
And I mean it from the bottom of my heart, of my heart, of my heart
Мөн би зүрхнийхээ доороос энийг боддог, миний зүрхнээс, миний зүрнээс



No comments:

Post a Comment