10/30/2019

Hotel California – Eagles
Калифорнийн зочид буудалБүргэднүүд

On a dark desert highway
Харанхуйд цөлд хурдны зам
Cool wind in my hair
Сэрүүн салхи миний үсэнд
Warm smell of colitas
Бүлээн колитас үнэртэж байна
Rising 
up through the air
Агаараар дээш тархаж байна
Up ahead 
in the distance
Алс холд урагш дээр
I saw a shimmering light
Би харсан гялалзсан гэрлийг
My head grew heavy, and my sight grew dim
Миний толгой хүнд болох ихссэн, мөн нүдний харц бүдгэрэх ихссэн
I had to stop for the night
Би зогссон шөнийн төлөө
There she stood 
in the doorway
Тэнд тэр бүсгүй замын хаалган дээр зогсож байсан
I heard the mission bell
Би хонхны үүргийг сонссон
And I was thinking to myself
Мөн би өөрийнхөө тухай бодож байсан
This could be Heaven or this could be Hell
Энэ диваажин байж чадахсан болов уу эсвэл энэ там байж чадахсан болов уу
Then she 
lit up a candle
Тэгээд, тэр бүсгүй лаагаар чимсэн
And she showed me the way
Мөн тэр бүсгүй надад замыг үзүүлсэн
There were voices down the corridor
Тэнд коридороор дуу хоолой доогуур байсан
I thought I heard them say
Би бодсон, би сонссон тэдний хэлэхийг
Welcome to the
Hotel California
Калифорнийн зочид буудалд тавтай морил
Such a lovely place
Ийм хайрламаар газар
Such a lovely place (background)
Ийм хайрламаар газар (арын хэсэг)
Such a lovely face
Ийм хайрламаар царай
Plenty of room at the
Hotel Califoria
Калифорнийн зочид буудалд олон өрөөн дотор
Any time of year
Жилийн аль ч үед
Any time of year (background)
Жилийн аль ч үед (арын хэсэг)
You can find it here
Чи энийг энд олж чадна
You can find it here
Чи энийг энд олж чадна
Her mind is Tiffany twisted
Тэр бүсгүйн дурсамж бол Тиффани эргүүлсэн
She's got the Mercedes bends
Тэр бүсгүйд Мерседес эргэж байгаа
She's got a lot of pretty, pretty boys
Тэр бүсгүйд маш олон хөөрхөн, хөөрхөн хөвгүүд байгаа
That she calls friends
Тэр нь тэр бүсгүй найзуудыгаа дуудсан
How they dance in the courtyard
Малын хашаанд тэд хэрхэн бүжиглэсэн
Sweet summer sweat
Чихэртэй зун хөлөрсөн
Some dance to remember
Хэсэг бүжиглэсэн эргэн санахаар
Some dance to forget
Хэсэг бүжиглэсэн мартахаар
So I called up the Captain
Тэгээд, би ахмадыг дуудсан
Please bring me my wine
Надад миний виног авч ирж өгнө үү
He said
Тэр залуу хэлсэн
We haven't had that spirit here since 1969
Бидэнд байгаагүй тэр сүнс энд 1969 оноос хойш
And still those voices are calling from far away
Мөн одоог хүртэл эдгээр дуу хоолойнууд холоос хаа нэгтээгээс
 дуудаж байна
Wake you up in the middle of the night
Чи шөнө дунд сэрэхэд
Just to hear them say
Тэдний хэлэхийг яг сонсно
Welcome to the
Hotel California
Калифорнийн зочид буудалд тавтай морил
Such a lovely Place
Ийм хайрламаар газар
Such a lovely Place (background)
Ийм хайрламаар газар (арын хэсэг)
Such a lovely face
Ийм хайрламаар царай
They're livin' it up at the
Hotel California
Тэд нар амьдарч байна, энэ дээр Калифорнийн зочид буудал дотор
What a nice surprise
Ямар сайхан гэнэтийн бэлэг вэ
What a nice surprise (background)
Ямар сайхан гэнэтийн бэлэг вэ (арын хэсэг)
Bring your alibies
Өөрийнхөө зөвтгөх шалтгаануудыг авч ир
Mirrors on the ceiling
Таазан дээр байгаа тольнууд
Pink champagne on ice
Ягаан шампанск мөсөн дээр
And she said
Мөн тэр бүсгүй хэлсэн
We are all just prisoners here
Бид нар бүгд энд яг шоронгийн хоригдлууд шиг
Of our own 
device
Бидний өөрсдийн төхөөрөмжөөс
And in the master's chambers
Мөн гол танхимууд дотор
They gathered for the feast
Тэд зоогоо цуглуулсан
They stab it with their steely knives
Тэд энийг хутгалсан, тэдний ган хутгануудаар
But they just 
can't kill the beast
Гэвч тэд яг адгуусыг алж чадаагүй
Last thing I remember
Сүүлчийн зүйлийг би эргэн санаж байна
I was running for the door
Би хаалгалуу гүйж байсан
I had to find the passage back to the place I was before
Би миний өмнө нь байсан газарлуу буцах аялалыг олох хэрэгтэй болсон
Relax said the nightman
Амар гэж шөнийн хүн хэлсэн
We are programed to receive
Бид нар хүлээн авахаар програмчлагдсан
You can check out any time you like
Чи шалгаж чадна, чиний дуртай аль ч үед
But you can 
never leave
Гэвч чи хэзээ ч орхихгүй байж чадна



No comments:

Post a Comment