10/30/2019

Guns N' Roses - November Rain
Буунууд болон СарнайнуудАрван нэгэн сарын бороо

When I look into your eyes
Би чиний нүдлүү харахад
I can see a love restrained
Би хайраа тэвчснийг харж чадсан
But darlin' when I hold you
Гэвч хонгор минь, би чамайг тэврэхэд
Don't you know I feel the same
Чи мэдэхгүй юу, би ижилхнийг мэдэрч байна
Nothin' lasts forever
Юу ч хамгийн сүүлчийн, үүрдийн биш
And we both know hearts can change
Тэгээд, бид хоёулаа мэднэ зүрхнүүд өөрчлөгддөг
And it's hard to hold a candle
Тэгээд, энэ лааг барих хэцүү
In the cold November rain
11 сарын хүйтэн бороонд
We've been through this such a long long time
Бид нар энэний дундуур яг удаан, удаан хугацаа
Just tryin' to kill the pain oo yeah
Алах өвчнийг арай гэж хичээж байна, өө, тийм
But love is always coming and love is always going
Гэвч хайр бол үргэлж ирж байна тэгээд хайр бол үргэлж явж байна
And no one's really sure who's lettin' go today
Тэгээд, хэн ч үнэхээр гарцаагүй хэн ч өнөөдөр явцгаахгүй
Walking away If we could take the time
Хаа нэг тийшээ алхна хэрвээ бид цаг хугацааг авч чадсан бол
To lay it on the line
Энийг зураасан дээр орхи
I could rest my head
Би толгойгоо амраасан
Just knowin' that you were mine All mine So if you want to love me
Зөвхөн тэрийг мэдэж байна, чи минийх байсан, бүгд минийх, тиймээс, хэрвээ намайг хайрлахыг хүсэж байвал
Then darlin' don't refrain
Тэгээд, хонгор минь, битгий тэсвэрлэ
Or I'll just end up walkin'
Эсвэл би яг одоо алхахаа зогсоолоо
In the cold November rain
Хүйтэн арван нэгэн сарын бороонд
Do you need some time on your own
Чамд хэсэг хугацаа хэрэгтэй юу, чиний өөрт
Do you need some time all alone
Чамд хэсэг хугацаа хэрэгтэй юу, бүгд ганцаараа
Everybody needs some time
Бүх хүмүүст хэсэг хугацаа хэрэгтэй
On their own
Тэдэнд өөрт нь
Don't you know you need some time all alone
Чи мэдэхгүй байна уу, чамд хэсэг хугацаа хэрэгтэй бүгд ганцаараа
I know it's hard to keep an open heart
Би мэднэ, энэ бол хүнд зүрхээ нээлттэй хэвээр нь хадгалахад
When even friends seem out to harm you
Хэзээ тэр ч байтугай найзууд чамд хор хөнөөлтэй санагдахад
But if you could heal a broken heart
Гэвч хэрвээ чи шархалсан зүрхээ эмчилж чадсан бол
Wouldn't time be out to charm you
Чамд шившлэг хийх цаг хугацаа гарч байхгүй байна уу
Sometimes I need some time on my Own
Заримдаа надад хэсэг хугацаа хэрэгтэй миний өөрт
Sometimes I need some time all alone
Заримдаа надад хэсэг хугацаа хэрэгтэй, бүгд ганцаараа
Everybody needs some time
Бүх хүнд хэсэг хугацаа хэрэгтэй
On their own
Тэдэнд өөрт нь
Don't you know you need some time all alone
Чи мэдэхгүй юу, чамд хэсэг хугацаа хэрэгтэй, бүгд ганцаараа
And when your fears subside
Мөн хэзээ чиний айдас багасахад
And shadows still remain oh yeah
Мөн сүүдэр одоог болтол үлдсэн, өө, тийм ээ
I know that you can love me
Би тэрийг мэднэ, чи намайг хайрлаж чадна
When there's no one left to blame
Хэзээ тэнд хэн ч зэмлэхээр үлдсэн
So never mind the darkness
Тиймээс, хэзээ ч битгий харанхуйг дурс
We still can find a way
Бид одоог хүртэл замаа олж чадна
'Cause nothin' lasts forever
Яагаад гэвэл, юу ч хамгийн сүүлчийн үүрдийн биш
Even cold November rain
Тэр ч байтугай хүйтэн арван нэгэн сарын бороо
Don't ya think that you need somebody
Битгий чи тэрийг бод, чамд хүн бүхэн хэрэгтэй
Don't ya think that you need someone
Битгий чи тэрийг бод, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй
Everybody needs somebody
Хүн бүхэнд хэн нэгэн хэрэгтэй
You're not the only one
Чи бол цорын ганц биш
You're not the only one
Чи цорын ганц биш
Don't ya think that you need somebody
Битгий чи тэрийг бод, чамд хүн бүхэн хэрэгтэй
Don't ya think that you need someone
Битгий чи тэрийг бод, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй
Everybody needs somebody
Хүн бүхэнд хэн нэгэн хэрэгтэй
You're not the only one
Чи цорын ганц биш
You're not the only one
Чи цорын ганц биш
Don't ya think that you need somebody
Битгий чи тэрийг бод, чамд хүн бүхэн хэрэгтэй
Don't ya think that you need someone
Битгий чи тэрийг бод, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй
Everybody needs somebody
Хүн бүхэнд хэн нэгэн хэрэгтэй
You're not the only one
Чи цорын ганц биш
You're not the only one
Чи цорын ганц биш



..............................................................................................

                               Guns N' Roses - Don't Cry

Буунууд ба Сарнайнууд - Битгий уйл


Talk to me softly
Надтай зөөлнөөр ярь
There's something in your eyes
Тэнд чиний нүдэнд зарим зүйл байна
Don't hang your head in sorrow
Уйтгар гунигтайгаар толгойгоо битгий унжуул
And please don't cry
Мөн битгий уйлаад байгаач
I know how you feel inside I've
Би мэднэ, чи надад байгааг дотроо яаж мэдэрч байгааг
I've been there before
Би тэнд өмнө нь байсан
Somethin's changin' inside you
Чиний дотор ямар нэг зүйл өөрчлөгдөж байна
And don't you know
Мөн чи мэдэхгүй юу
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
I still love you baby
Би одоог хүртэл чамайг хайрлаж байна, хонгор минь
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл       
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
There's a heaven above you baby
Тэнд чиний дээгүүр диваажин байгаа, хонгор минь
And don't you cry tonight
Тэгээд чи өнөө шөнө битгий уйл
Give me a whisper
Надад шивнээгээ өг
And give me a sigh
Тэгээд надад санаа алдахаа өг
Give me a kiss before you
,
Надад үнсэлтээ өг, чи өмнө нь
tell me goodbye
Надад баяртай гэж хэл
Don't you take it so hard now
Битгий энийг ав, хэтэрхий хүнд байна
And please don't take it so bad
Тэгээд битгий ав, энэ маш муу
I'll still be thinkin' of you
Би одоог хүртэл чамайг бодож байх болно
And the times we had, baby
Мөн цаг хугацаа бидэнд байна, хонгор минь
And don't you cry tonight
Мөн чи өнөө шөнө битгий уйл       
Don't you cry tonight
щ
Чи өнөө шөнө битгий уйл       
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл       
There's a heaven above you baby
Тэнд чиний дээгүүр диваажин байгаа, хонгор минь
And don't you cry tonight
Мөн чи өнөө шөнө битгий уйл
And please remember, That I never lied
Мөн гуйж байна, эргэн санаарай, тэр нь би хэзээ ч хуураагүй
And please remember
Мөн гуйж байна, эргэн санаарай
how I felt inside now honey
Би дотроо хир их мэдэрч байсныг, хонгор минь
You gotta make it your own way
Чи энийг өөрийнхөө замаар хийхээр болсон
But you'll be alright now sugar
Гэвч одоо бүгд чиний зөв байх болно, чихэр минь
You'll feel better tomorrow
Чи маргааш дээр гэдгийг мэдрэнэ
Come the morning light now baby
Өглөөний гэрэл ирлээ, хонгор минь
And don't you cry tonight
Мөн чи өнөө шөнө битгий уйл       
And don't you cry tonight
Мөн чи өнөө шөнө битгий уйл       
And don't you cry tonight
Мөн чи өнөө шөнө битгий уйл       
There's a heaven above you baby
Тэнд чиний дээгүүр диваажин байгаа, хонгор минь
And don't you cry
Мөн чи битгий уйл                
Don't you ever cry
Чи үргэлж битгий уйл
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл       
Baby maybe someday
Хонгор минь, магадгүй хэзээ нэгэн өдөр
Don't you cry
Чи битгий уйл       
Don't you ever cry
Чи үргэлж битгий уйл
Don't you cry
Чи битгий уйл       
Tonight
Өнөө шөнө


..............................................................................................

Guns N' Roses - Don't Cry (Alternate Version)

Буунууд мөн сарнайнууд - Өнөө шөнө битгий уйл (Солигддог хувилбар)

If we could see tomorrow
Хэрвээ бид маргаашыг харж чадвал
What of your plans?
Чиний төлөвлөгөө юу вэ?
No one can live in sorrow
Хэн ч үйтгар гунигтайгаа амьдарч чадна
Ask all your friends.
Бүх найзуудаасаа асуу
Times that you took in stride
Цаг хугацаа тэр чи алхам авсан
They're back in demand
Тэд нар буцаад хүссэн
I was the one who's washing
Би цорын ганц байсан, хэн угааж байна
Blood off your hands
Чиний гарнаас гоожсон цусыг
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл           
I still love you baby
Би одоог хүртэл чамайг хайрлаж байгаа, хонгор минь
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
There's a heaven above you baby
Тэнд диваажин чиний дээр байгаа, хонгор минь
And don't you cry tonight
Тэгээд чи өнөө шөнө битгий уйл
I know the things you wanted
Би чиний хүсэж байгаа юмнуудыг мэднэ
They're not what you have
Тэд нар үгүй, чамд юу байгаа
With all the people talking
Бүх хүмүүстэй ярьж
It's driving you mad
Энэ чамайг солиотой жолоодож байна
If I was standing by you
Хэрвээ би чиний дэргэд зогсож байсан бол
How would you feel?
Чи юу мэдрэх байсан бэ?
Knowing your loves decided
Чиний хайрууд төсөөлснийг мэдэж
And all love is real
Тэгээд, бүх хайр бодит
Yeah baby
Тийм, хонгор
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл  
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
There's a heaven above you baby
Тэнд чиний дээр диваажин байгаа, хонгор минь
And don't you cry tonight
Тэгээд өнөө шөнө битгий уйл
I thought I could live in your world
Би бодсон би чиний ертөнцөд амьдарсан
As years all went by
Жилүүд бүгд явсан шиг
With all the voices I've heard
Миний сонссон бүх дуу хоолойнуудтай
Something has died
Ямар нэгэн юм үхчихсэн байна
And when your in need of someone
Тэгээд хэзээ чиний дотор зарим нэгэн хэрэгтэй болоход
My heart won't deny you
Миний зүрх чамаас татгалзахгүй
So many seem so lonely
Маш олон санагддаг маш ганцаардсан
With no one left to cry to baby
Уйлахад нэг нь ч хамт биш, орхидог, хонгорлуу
And don't you cry tonight
Тэгээд чи өнөө шөнө битгий уйл
And don't you cry tonight
Тэгээд чи өнөө шөнө битгий уйл
And don't you cry tonight
Тэгээд чи өнөө шөнө битгий уйл
There's a heaven above you baby
Тэнд чиний дээр диваажин байгаа, хонгор минь
And don't you cry
Тэгээд чи битгий уйл
Don't you ever cry
Чи битгий үргэлж уйл      
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл
Baby, maybe someday
Хонгор минь, магадгүй зарим өдөр
Don't you cry
Чи битгий уйл              
Don't you ever cry
Чи битгий дандаа уйл      
Don't you cry tonight
Чи өнөө шөнө битгий уйл

No comments:

Post a Comment