10/30/2019

Boyzone  -  No Matter What
Хөвгүүний бүс - Юу огт хамаагүй

No matter what they tell us
Тэд бидэнд юу хэлэх нь огт хамаагүй
No matter what they do
Тэдний юу хийх нь огт хамаагүй
No matter what they teach us
Тэд бидэнд юу заах нь огт хамаагүй
What we believe is true
Бидний юунд итгэж байгаа нь үнэн
No matter what they call us
Тэд бидэнлүү утасдах огт хамаагүй 
However they attack
Гэсэн хэдий боловч, тэд дайрсан
No matter where they take us
Хаана тэд биднийг барьж авсан, огт хамаагүй 
We'll find our own way back
Бид буцаад, бидний өөрсдийн замаа олно 
I can't deny what I believe
Би юунд итгэж байгаагаасаа, би татгалзаж чадахгүй нь 
I can't be what I'm not
Би байж чадахгүй нь, би байхгүй байна
I know I'll love forever
Би үүрд хайрлана гэдгээ, би мэднэ
I know, no matter what
Би мэднэ, юу огт хамаагүй
If only tears were laughter
Хэрвээ, зөвхөн нулимснууд инээдэмтэй байсан бол
If only night was day
Хэрвээ, зөвхөн шөнө өдөр байсан бол
If only prayers were answered
Хэрвээ, зөвхөн залбирагчид хариулж байсан бол
Then we would hear God say
Тэгээд бид бурхны хэлэхийг сонсох байсан
No matter what they tell you
Тэд чамд юу хэлсэн нь огт хамаагүй
No matter what they do
Тэдний юу хийж байгаа, огт хамаагүй
No matter what they teach you
Тэд чамд юу заасан нь огт хамаагүй
What you believe is true
Чиний юунд итгэж байгаа нь үнэн
And I will keep you safe and strong
Мөн би чамайг хамгаална, аюулгүй мөн хүчтэй 
And sheltered from the storm
Мөн шуурганаас халхална  
No matter where it's barren
Хаана энэ хоосон байна, огт хамаагүй
A dream is being born
Мөрөөдөл төрж байна
No matter who they follow
Тэд хэнийг дагах нь огт хамаагүй
No matter where they lead
Хаана тэд удирдаж байна, огт хамаагүй
No matter how they judge us
Тэд биднийг яаж  шүүж байна, огт хамаагүй 
I'll be everything you need
Би чамд хэрэгтэй бүх зүйл байх болно 
No matter if the sun don't shine
Хэрвээ, нар шарахгүй байх, огт хамаагүй 
Or if the skies are blue
Эсвэл, хэрвээ тэнгэр цэнхэр байвал
No matter what the ending
Юу төгсөж байгаа, огт хамаагүй
My life began with you 
Миний амьдрал чамтай эхэлсэн 
I can't deny what I believe
Би татгалзаж чадахгүй, би юунд итгэдэгт
I can't be what I'm not
Би байж чадахгүй нь, би байхгүй байна
I know, I know
Би мэднэ, би мэднэ 
I know this love's forever
Энэ хайр бол үүрд гэдгийг би мэднэ
That's all that matters now
Тэр бүгд одоо хамаатай 
No matter what
Юу огт хамаагүй




.................................................................

Boyzone - Picture Of You
Хөвгүүний бүс – Чиний зураг

Didn't they say that I would make a mistake
Тэд хэлээгүй, тэр нь би алдаа гаргах байсан
Didn't they say you were gonna be trouble
Тэд нар хэлээгүй, чи бэрхшээллүү явж байсан
People told me you were too much to take
Хүмүүс надад хэлсэн, би маш их авах байсан
I could see it, I didn't wanna know
Би энийг харсан, би мэдэхийг хүсээгүй 
I let you in and you let me down
Би чамтай дотор бас чи надтай доошоо 
You messed me up and you turned my life around
Чи надаар даажигнасан бас чи миний амьдралыг эргүүлсэн
Left me feeling I had no where to go
Мэдрэмжээ орхи, надад хашаа ч явах газар байхгүй 
I was alone, how was I too know that
Би ганцаараа байсан, би тэрийг бас мэдэхэд хир байсан
You will be there
Чи тэнд байна 
When I needed somebody
Надад хэн нэгэн хэрэгтэй болоход
You will be there
Чи тэнд байна
The only one could help me
Зөвхөн нэг нь л надад тусалж чадна
I had a picture of you in my mind
Чиний зураг надад, миний бодолд байгаа
Never knew it could be so wrong
Хэзээ ч мэдээгүй, энэ маш буруу байсан
Why'd it take me so long just to find?
Яагаад энэ намайг яг олохоор маш удаан авсан?
The friend that was there all along
Найз тэр тэнд бүгд ойрхон байсан
Who'd believe that after all we've been through
Хэн тэрэнд итгэсэн, бүхний дараа бид байсаар 
I'd be able to put my trust in you
Би өөрийнхөө итгэлийг чамд тавьж чадах байсан
Goes to show you can't forgive and forget
Үзүүлэхээр явсан, чи уучилж чадахгүй бас мартаж чадахгүй
Looking back, I have no regrets 'cause
Буцаад харахад, надад эргэлзээ байгаагүй, яагаад
You will be there
Чи тэнд байна
When I needed somebody
Надад хэн нэгэн хэрэгтэй болоход
You will be there
Чи тэнд байна
The only one to help me
Зөвхөн нэг нь л надад тусалж чадна
I had a picture of you in my mind
Чиний зураг надад, миний бодолд байгаа
Never knew it could be so wrong
Хэзээ ч мэдээгүй, энэ маш буруу байсан
Why'd it take me so long just to find?
Яагаад, энэ намайг яг олохоор маш удаан авсан?
The friend that was there all along
Найз, тэр тэнд бүгд ойрхон байсан 
You will be there
Чи тэнд байна
When I needed somebody
Надад хэн нэгэн хэрэгтэй болоход
You will be there
Чи тэнд байна
The only one to help me
Зөвхөн нэг нь л надад тусалж чадна
I had a picture of you in my mind
Чиний зураг надад миний бодолд байгаа
Never knew it could be so wrong
Хэзээ ч мэдээгүй, энэ маш буруу байсан
Why'd it take me so long just to find?
Яагаад, энэ намайг яг олохоор маш удаан авсан?
The friend that was there all along
Найз, тэр тэнд бүгд ойрхон байсан
Had a picture of you in my mind
Надад чиний зураг миний бодолд байгаа
Never knew it could be so wrong
Хэзээ ч мэдээгүй, энэ маш буруу байсан
Why'd it take me so long just to find?
Яагаад, энэ намайг яг олохоор маш удаан авсан?
The friend that was there all along
Найз, тэр тэнд бүгд ойрхон байсан
Had a picture of you in my mind
Чиний зураг миний бодолд байгаа
Never knew it could be so wrong
Хэзээ ч мэдээгүй, энэ маш буруу байсан
Why'd it take me so long just to find?
Яагаад, энэ намайг яг олохоор маш удаан авсан?
The friend that was there all along
Найз, тэр тэнд бүгд ойрхон байсан



.................................................................

            Ronan Patrick John Keating - When You Say Nothing At All
Ронан Патрик Джон Китинг – Чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш

It's amazing how you can speak right to my heart
Энэ бол гайхалтайчи миний зүрхэнд хэрхэн зөв ярьж чадах нь
Without saying a word, you can light up the dark
Хэлж байгаа үггүйгээр, чи харанхуйд дээр гэрэлтэж чадна  
Try as I may I can never explain
Хичээ, миний боломжтой шиг, би хэзээ ч тайлбарлахгүй байж чадна
What I hear when you don't say a thing
Би юу сонсож байна, чи юмыг хэлэхгүй байхад 
The smile on your face lets me know that you need me
Чиний нүүрэн дээр байгаа инээмсэглэл надад, чамд би хэрэгтэй, тэрийг мэдүүлсэн 
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
Тэнд чиний нүдэнд хэлж байгаа үнэн нь, чи намайг хэзээ ч орхихгүй 
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
Чиний гар хүрч байгаа хэлдэг, хаана ч би унахад чи намайг барьна
You say it best ….when you say nothing at all
Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг.... Чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш
All day long I can hear people talking out loud
Бүх өдөр урт, би хүмүүсийн чанга яриа гарахыг сонсож чадна 
But when you hold me near, you drown out the crowd
Гэвч чи намайг ойроос тэврэхэд, чи чихэлдээд бүтэхээс гарсан
Try as they may they could never define
Тэдэнд болдог шиг хичээ, тэд хэзээ ч тодорхойлж чадаагүй
What's been said between your heart and mine
Юу хэлүүлсэн байна, чиний зүрхний мөн миний хооронд 
The smile on your face lets me know that you need me
Чиний нүүрэн дээр байгаа инээмсэглэл надад, тэрийг мэдүүлсэн, чамд би хэрэгтэй
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
Тэнд чиний нүдэнд хэлж байгаа үнэн нь, чи намайг хэзээ ч орхихгүй
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
Чиний гар хүрч байгаа хэлдэг, хаана ч би унахад чи намайг барьна
You say it best (say it best)..When you say nothing at all
Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг (энийг хамгийн сайн хэлдэг)..Чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш
Oh......The smile on your face lets me know that you need me
Өө... Чиний нүүрэн дээр байгаа инээмсэглэл надад чамд би хэрэгтэй, тэрийг мэдүүлсэн
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
Тэнд чиний нүдэнд хэлж байгаа үнэн нь, чи намайг хэзээ ч орхихгүй
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
Чиний гар хүрч байгаа хэлдэг, хаана ч би унахад чи намайг барьна
You say it best (say it best).. when you say nothing at all
Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг (энийг хамгийн сайн хэлдэг)..Чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш
(You say it best when you say nothing at all
(Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг, чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш
You say it best when you say nothing at all..)
Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг, чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш..)
That smile on your face
Чиний нүүрэн дээр байгаа, тэр инээмсэглэл
The truth in your eyes The touch of your hand
Чиний нүдэнд байгаа үнэн, чиний гар хүрэх
Let's me know that you need me..
Чамд би хэрэгтэй, тэрийг надад мэдүүлээч
(You say it best when you say nothing at all)
(Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг, чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш)
(You say it best when you say nothing at all..)
(Чи энийг хамгийн сайн хэлдэг, чи хэлэхэд энэ бүхэн юу ч биш)


.................................................................

            Boyzone – Words
Хөвгүүдийн бүс – Үгнүүд

Smile an ever lasting smile
Инээмсэглэл, үргэлж сүүлчийн инээмсэглэл 
A smile can bring you near to me
Инээмсэглэл, чамайг надад ойр авч ирж чадна
Don't ever let me find you gone
Битгий үргэлж надад чамайг явсныг олохыг зөвшөөр
'Cos that would bring a tear to me
Яагаад гэвэл тэр надад нулимсыг авч ирдэг
This world has lost its glory
Энэ дэлхий гээсэнэнэ бол алдар 
Let's start a brand new story
Цоо шинэ түүхийг эхэлцгэе
Now my love
Одоо миний хайр
You think that I don't even mean
Чи тэрийг би адил боддоггүйг  боддог
A single word I say
Дан ганц үг, би хэлдэг
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байдаг
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав
Talk in ever lasting words
Ярь, үргэлж сүүлчийн үгнүүдийг
And dedicate them all to me
Мөн тэдэнд зориулж бүхнийг надлуу
And I will give you all my life
Мөн би чамд бүх амьдралаа өгнө 
I'm hear if you should call to me
Би сонсож байна хэрвээ чи надлуу залгах хэрэгтэй бол
You think that I don't even mean
Чи тэрийг би адил боддоггүйг  боддог
A single word I say
Дан ганц үг би хэлдэг
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байна
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав 
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байна
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав
Da da da da da da da
Да да да да да да да 
Da da da da da da da da da da
Да да да да да да да да да да
Da da da da da da da
Да да да да да да да
Da da da da da da da da da da
Да да да да да да да да да да
This world has lost its glory
Энэ дэлхий гээсэн, энэ бол алдар
Let's start a brand new story
Цоо шинэ түүхийг эхэлцгэе
Now my love
Одоо миний хайр
You think that I don't even mean
Чи тэрийг би адил боддоггүйг  боддог
A single word I say
Дан ганц үг, би хэлдэг
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байдаг
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байдаг
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав
It's only words
Энэ бол зөвхөн үгнүүд
And words are all I have
Мөн үгнүүд бүгд надад байдаг
To take your heart away
Чи зүрхээ цаашаа ав



No comments:

Post a Comment