10/30/2019

Beyonce Giselle Knowles-Carter – Listen
Бейонсе Жизель Ноулз-Картер Сонс

Listen to the song here in my heart
Энд миний зүрхэнд байгаа дууг сонс
A melody I start but can't complete
Аялгуу, би эхэлсэн гэвч гүйцээж чадахгүй нь
Listen to the sound from deep within
Дотоод сэтгэлийнхээ гүний дууг сонс
Its only beginning to find release
Энэ бол авралыг олохын зөвхөн эхлэл
Oh the time has come for my dreams to be heard
Өө, миний мөрөөдөлд сонсогдож байсан цаг хугацаа ирж байна
They will not be pushed aside and turned
Тэднийг хажуу тийш түлхээгүй байх болно эсвэл эргүүлэхгүй
Into your own, all 'cause you won't listen
Чи өөрийн доторлуу бүгдийг, яагаад гэвэл, чи сонсохгүй байна
Listen, I am alone at a crossroads
Сонс, би ганцаараа замын уулзвар дээр зогсож байна
I'm not at home in my own home
Би гэртэээ байхгүй байна, өөрийнхөө гэрт
And I've tried and tried
Тэгээд би хичээсэн, хичээсэн
To say what's on my mind
Хэл, миний бодолд юу байгааг
You should have known
Чи мэдчихсэн байх хэрэгтэй
Now I'm done believing you
Одоо намайг хийлгэчихсэн, чамд итгэж
You don't know what I'm feeling
Чи мэдэхгүй байна юуг би мэдэрч байгааг
I'm more than what
Би юунаас илүү байна
You've made of me
Чи хийчихсэн надаас
I followed the voice, you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи надлуу өгсөн
But now I've gotta find my own
Гэвч одоо надад миний өөрийгөө олох байгаа
You should have listened
Чи сонсчихсон байх хэрэгтэй
There was someone here inside
Тэнд байсан хэн нэгэн энд дотор талд
Someone I thought had died
Хэн нэгэн би бодсон, үхчихсэн байсан
So long ago
Удаан хугацааны өмнө
Oh I'm screaming out
Өө, би гадагш орилж байна
And my dreams will be heard
Тэгээд миний мөрөөдлүүд сонсогдож байх болно
They will not be pushed aside or turned
Тэднийг хажуу тийш түлхээгүй байх болно эсвэл эргүүлэхгүй
Into your own
Чи өөрийнхөө доторлуу
All 'cause you won't listen
Бүгд яагаад гэвэл чи сонсохгүй байна
Listen, I am alone at a crossroads
Сонс, би ганцаараа замын уулзвар дээр байна
I'm not at home in my own home
Би гэртээ байхгүй байна, миний өөрийн гэртээ
And I've tried and tried
Тэгээд хичээсэн, хичээсэн
To say what's on my mind
Миний бодолд юу байгааг хэл
You should have known
Чи мэдчихсэн байх хэрэгтэй
Now I'm done believing you
Одоо намайг хийлгэчихсэн, чамд итгэж
You don't know what I'm feeling
Чи мэдээгүй миний юу мэдэрч байгааг
I'm more than what
Би юунаас бүүр илүү байна
You've made of me
Чи хийчихсэн байна надаас
I followed the voice, you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи надад өгсөн
But now I've gotta find my own
Гэвч одоо надад миний өөрийгөө олох байгаа
I don't know where I belong
Би мэдэхгүй хаана хамаарагдахаа
But I'll be moving on
Гэвч намайг цаашаа явуулж байх болно
If you don't, if you won't
Хэрвээ чи хийдэггүй, хэрвээ чи хийхгүй
Listen to the song here in my heart
Энд миний зүрхэнд байгаа дууг сонс
A melody I start, but I will complete
Аялгуу би эхэлсэн гэвч би гүйцээх болно
Now I am done believing you
Одоо намайг чамд итгүүлж хийлгэчихсэн
You don't know not what I am feeling
Чи мэдээгүй, үгүй юуг би мэдэрч байгааг
I'm more than what you've made of me
Би илүү байна, юуг чи надаас хийчихснээс
I followed the voice you think you gave to me
Би дуу хоолойг дагасан, чи боддог, чи надлуу өгсөн
But now I got to find my own, my own
Гэвч одоо надад олох байна, миний өөрийн, миний өөрийн




..............................................................................................

Whitney Houston  - When You Believe
Уйтни Элизабет Хьюстон  - Чи итгэхэд

Many nights we prayed
Олон шөнүүд би залбирсан
With no proof anyone could hear
Хэн ч сонсож чадсан гэх баталгаагүй
In our hearts a hope for a song
Бидний зүрхнүүд дотор найдвар дууны төлөө
We barely understood
Бид арай гэж ойлгосон
Now we are not afraid
Одоо бид айгаагүй байна
Although we know there's much to fear
Хэдийгээр бид мэднэ, тэнд маш их айдас байгааг
We were moving mountains
Бид уулыг хөдөлгөж байсан
Long before we knew we could, whoa, yes
Удаан хугацааны өмнө бид чадах байсан гэж бид мэдсэн, вүү, тийм
There can be miracles
Тэнд гайхамшгууд байж чаддаг
When you believe
Чи итгэвэл
Though hope is frail
Гэвч найдвар сул байна
Its hard to kill
Энэ алахаар хэцүү байна
Who knows what miracles
Хэн гайхамшиг юу гэдгийг мэддэг
You can achieve
Чи олж чадна
When you believe somehow you will
Чи итгэхэд арай гэж чи хийнэ
You will when you believe
Чи хийнэ, чи итгэвэл
(Mmmmmmmmmyeah)
(Ммммммммм, тийм)
Mmmyeah
Ммм, тийм
In this time of fear
Энэ айдсын цаг хугацаанд
When prayer so often proves in vain
Залбирагч үргэлж их дэмий нотлоход
Hope seems like the summer bird
Найдвар зуны шувуу шиг санагддаг
Too swiftly flown away
Маш их сандран нисэж алга болсон
Yet now I'm standing here
Хараахан одоо би энд зогсож байна
My hearts so full, I can't explain
Миний зүрх маш дүүрэн байна, би тайлбарлаж чадахгүй нь
Seeking faith and speakin' words
Бишрэлийг эрж мөн үгнүүдийг ярьж байна
I never thought I'd say
Би хэзээ ч бодоогүй, би хэлэх байсан
There can be miracles
Тэнд гайхамшгууд байж чаддаг
When you believe (When you believe)
Чи итгэхэд (чи итгэхэд)
Though hope is frail
Гэсэн ч найдвар сул байна
Its hard to kill (Mmm)
Энэ алахаар хэцүү байна (мм)
Who knows what miracles
Хэн гайхамшиг юу гэдгийг мэднэ
You can achieve (You can achieve)
Чи хүрч чадна (чи хүрч чадна)
When you believe somehow you will
Чи итгэхэд, арай гэж чи хийнэ
You will when you believe
Чи хийнэ, чи итгэвэл
(Hey)
(хөөе)
(Ooh)
(өө)
They don't always happen when you ask
Тэдэнд үргэлж дохиолдохгүй, чамайг асуухад
And its easy to give in to your fears
Тэгээд энэ амархан чиний айдаснуудлуу өгөхөөр
But when you're blinded by your pain
Гэвч чиний өвчин чамайг сохолсон байхад
Can't see the way, get through the rain
Замаа харж чадахгүй байна, бороон дундуур олох
A small but still, resilient voice
Жижиг гэвч одоог хүртэл, уян зөөлөн хоолойгоор
Says hope is very near, oh (Oh)
Хэлсэн, итгэл маш ойрхон байна, өө (өө)
There can be miracles (Miracles)
Тэнд гайхамшгууд байж чаддаг (гайхамшгууд)
When you believe (Boy, when you believe, yeah) (Though hope is frail)
Чи итгэвэл (хүү, чи итгэвэл, тийм ээ) (гэвч найдвар сул байна)
Though hope is frail (Its hard)
Гэсэн ч найдвар сул байна (энэ хэцүү)
Its hard to kill (Hard to kill, oh, yeah)
Энэ алахаар хүнд байна (алахаар хүнд, өө, тийм)
Who knows what miracles
Хэн мэднэ, гайхамшгууд юу вэ
You can achieve (You can achieve, oh)
Чи хүрч чадна (чи хүрч чадна, өө)
When you believe somehow you will (Somehow, somehow, somehow)
Чи итгэхэд, арай гэж чи хийнэ (яагаад ч юм, яагаад ч юм, яагаад ч юм)
Somehow you will (I know, I know, know)
Яагаад ч юм, чи хийнэ (би мэднэ, би мэднэ, би мэднэ)
You will when you believe (When you)
Чи итгэвэл чи хийнэ (хэзээ чи)            
(Oh oh)
(өө, өө)
(You will when you)
(Чи хийнэ, хэзээ чи)
(You will when you believe)
(Чи хийнэ, хэзээ чи итгэвэл)
(Ohoohooh)
(Өө, өө )
(Oh, oh)
( Өө, өө)
(When you believe)
(чи итгэвэл)
(When you believe)
(чи итгэвэл)


..............................................................................................

                            I Swear - All 4 One
Би тангаргалж байнаБүгд нэгийн төлөө

I swear by the moon and the stars in the sky
Би тэнгэрт байгаа сар болон оддоор тангаргалъя
And I swear like the shadow that's by your side
Мөн би сүүдэр шиг чиний дэргэд байна гэж тангаргалъя
I see the questions in your eyes
Би чиний нүдэнд асуултуудыг харж байна
I know what's weighing on your mind
Юу чиний бодолд дэнсэлж байна гэдгийг би мэднэ
You can be sure I know my heart
Чи гарцаагүй байж чадна, би зүрхээ мэднэ
`Coz I'll stand beside you through the years
Яагаад гэвэл би чиний дэргэд жилүүдийн турш зогсно
You'll only cry those happy tears
Чи ганцхан тэдгээр баяртай нулимсуудаар уйлна
And though I make mistakes
Тэгээд хэдийгээр би алдаануудыг хийдэг
I'll never break your heart
Би хэзээ ч чиний зүрхийг шархлуулахгүй
And I swear by the moon and the stars in the sky
Мөн би тэнгэрт байгаа сар болон оддоор тангаргалъя
I'll be there
Би тэнд байх болно
I swear like a shadow that's by your side
Би сүүдэр шиг чиний дэргэд байна гэж тангаргалъя
I'll be there
Би тэнд байх болно
For better or worse, till death do us part
Сайн эсвэл мууд, үхэл бидэнд салгахыг хийх хүртэл
I'll love you with every beat of my heart
Би чамайг зүрхнийхээ цохилт болгоноор хайрлана
And I swear
Мөн тангаргалъя
I'll give you every thing I can
Би чамд би чадах бүх зүйлээ өгөх болно
I'll build your dreams with these two hands
Би эдгээр хоёр гартайгаа чиний мөрөөдлүүдийг босгох болно
We'll hang some memories on the walls
Бид ханан дээр зарим дурсамжуудаа өлгөх болно
And when just the two of us are there
Мөн саяхан бидний хоёр нь тэнд байхад
You won't have to ask if I still care
Чи асуух хэрэггүй байх болно хэрвээ би одоог хүртэл санаа тавьвал
`Coz as the time turns the page, my love won't age at all
Яагаад гэвэл цаг хугацаа хуудсыг эргүүлдэг шиг, миний хайр энэ бүхэнд хөгшрөхгүй байх болно
And I swear by the moon and the stars in the sky
Мөн би тэнгэрт байгаа сар болон оддоор тангаргалъя
I swear (and I swear) like the shadow that's by your side
Би тангаргалж байна (мөн тангаргалж байна) яг сүүдэр шиг чиний дэргэд байна гэж тангаргалъя
I'll be there
Би тэнд байх болно
For better or worse, till death do us part
Сайн эсвэл мууд үхэл бидэнд салгахыг хийх хүртэл
I'll love you with every beat of my heart
Би чамайг зүрхнийхээ цохилт болгоноор хайрлана
And I swear
Мөн би тангаргалъя
I swear (I swear) by the moon and stars in the sky
Би тангаргалж байна (мөн тангаргалж байна) тэнгэрт байгаа сар болон оддоор тангаргалъя
I'll be there
Би тэнд байх болно
I swear like the shadow that's by your side
Би сүүдэр шиг чиний дэргэд байна гэж тангаргалъя
I'll be there
Би тэнд байх болно
For better or worse, till death do us part
Сайн эсвэл муу байсан ч үхэл бидэнд салгахыг хийх хүртэл
I'll love you with every (single) beat of my heart
Би чамайг зүрхнийхээ цохилт болгоноор хайрлана
I swear, i swear, oh... i... swear...
Би тангаргалъя, би тангаргалъя, өө ... би... тангаргалъя



No comments:

Post a Comment