10/30/2019

James Blunt - You're Beautiful
Джеймс Хиллиер БлантЧи бол үзэсгэлэнтэй

My life is brilliant
Миний амьдрал бол алмас эрдэнэ
My life is brilliant
Миний амьдрал бол алмас эрдэнэ
My love is pure
Миний хайр бол ариун
I saw an angel
Би сахиусан тэнгэрийг хардаг
Of that l'm sure
Тэрнээс би итгэлтэй байна
She smiled at me on the subway
Тэр бүсгүй митронд надлуу инээмсэглэсэн
She was with another man
Тэр бүсгүй өөр залуутай байсан
But I won't lose no sleep on that
Гэвч би хаяхгүй, цааш унтахгүй тэр нь
'Cause I've got a plan
Яагаад гэвэл, надад төлөвлөгөө байгаа
You're beautiful, you're beautiful
Чи бол үзэсгэлэнтэй, чи бол үзэсгэлэнтэй
You're beautiful, it's true
Чи бол үзэсгэлэнтэй, энэ бол үнэн
I saw your face in a crowded place
Би чиний царайг харсан, хүн цугларсан газар
And I don't know what to do
Мөн би юу хийхийг мэдэхгүй
'Cause I'll never be with you
Яагаад гэвэл, би хэзээ ч чамтай байхгүй
Yes, she caught my eye
Тийм, тэр бүсгүй миний нүдэнд тээгэлсэн
As we walked on by
Бид түүгээр цааш алхсан шиг
She could see from my face that I was fucking high
Тэр бүсгүй миний царайнаас харж чадсан, тэрийг би маш их факинг байсан
And I don't think that I'll see her again but
Мөн би бодохгүй байна, тэр нь би тэр бүсгүйг дахин харна гэвч
We shared a moment that will last 'till the end
Бид хормыг хуваалцаж байсан, тэр нь сүүлчийн төгсгөл хүртэл
You're beautiful, you're beautiful
Чи бол үзэсгэлэнтэй, чи бол үзэсгэлэнтэй
You're beautiful, it's true
Чи бол үзэсгэлэнтэй, энэ бол үнэн
I saw your face in a crowded place
Би чиний царайг харсан, хүн цугларсан газар
And I don't know what to do
Мөн би юу хийхийг мэдэхгүй
'Cause I'll never be with you
Яагаад гэвэл, би хэзээ ч чамтай байхгүй
You're beautiful, you're beautiful
Чи бол үзэсгэлэнтэй, чи бол үзэсгэлэнтэй
You're beautiful, it's true
Чи бол үзэсгэлэнтэй, энэ бол үнэн
There must be an angel with a smile on her face
Тэнд сахиусан тэнгэр байх ёстой, нүүрэн дээрээ инээмсэглэлтэй
When she thought up that I should be with you
Тэр бүсгүй зохиоход, тэр нь, би чамтай хамт байх хэрэгтэй
But it's time to face the truth
Гэвч энэ бол цаг хугацаа үнэнтэй нүүр тулгарахад
I will never be with you
Би хэзээ ч чамтай байхгүй



No comments:

Post a Comment