10/30/2019

Christmas - All I Want for Christmas Is You
Христийн цаг – Бүхнийг миний хүсэж байсан Христмас бол чи

I don't want a lot for Christmas
Би Христмасыг нэг их хүсэхгүй байна
There's just one thing I need
Тэнд надад хэрэгтэйяг нэг зүйл байна
I don't care about those presents
Би эдгээр бэлгэнд санаа тавихгүй байна
Underneath the Christmas tree
Христмасын модны доор
I just want you for my own
Би чамайг яг минийх гэж хүсэж байна  
More than you could ever know
Чиний үргэлж мэддэг байснаас илүү
Make my wish come true
Өөрийнхөө хүслийг биелүүл
You know that all I want for Christmas is you.
Чи тэр бүхнийг мэднэ, миний хүсэж байсан Христмас бол чи
I won't ask for much this Christmas
Би энэ Христмасыг нэг их асуугаагүй
I won't even wish for snow, and I
Би цасыг адил хүсээгүймөн би
I just wanna keep on waiting
Би яг одоо хүлээхээ үргэлжлүүлэхийг хүсэж байна
Underneath the mistletoe
Аньсны мөчиртэй тоглоомон доогуур
There's no sense in hanging stockings
Энд урт оймс өлгөх бодол алга
There upon the fireplace
Тэнд галын тэрүүгээр
Cause'santa won't make me happy
Яагаад гэвэлСанта намайг баярлуулахгүй байна
With a toy on Christmas day
Христмасын өдөр тоглоомнуудтай
I just want you here tonight
Би чамайг өнөө шөнө энд байхыг хүсэж байна
holding on to me so tight
Намайг чанга тэврээч
Boy what can I do?
Залууби юу хийж чадах вэ?
You know that all I want for Christmas is you.
Чи тэр бүхнийг мэднэ, миний хүсэж байсан Христмас бол чи
All the lights are shining
Бүх гэрэлнүүд гэрэлтэж байна
So brightly everywhere
Хаа сайгүй маш тод байна
And the sound of children's
Хүүхдүүдийн дуу
Laughter fills the air
Инээд агаарт дүүрэн байна
And everyone is singing
Мөн хүн бүхэн дуулж байна
I hear those sleigh bells ringing
Би эдгээр чаргахонхнууд жингэнэж байгааг сонсож байна
Santa won't you bring me
Сантачи надад авч ирэхгүй
The one I really love
Нэгт би үнэхээр хайрладаг
Won't you please bring my baby to me
Чиний үргэлж мэддэг байснаас илүү
I don't want a lot for Christmas
Би Христмасыг нэг их хүсэхгүй байна
This is all I'm asking for
Энэ бол миний асууж байгаа бүхэн
I just want to see my baby
Би яг одоо чамайг хармаар байна, хонгор минь
Standing right outside my door
Миний хаалганы гадаа баруун талд зогсож байна
I just want you for my own
Би яг одоо чамайг миний өөрийнх гэж хүсэж байна
More than you could ever know
Чиний үргэлж мэдэж байснаас илүү
Make my wish come true
Миний хүслийг биелүүл
You know that all I want
Тэр бүхнийг би хүсдгийг чи мэднэ
All I want for Christmas is you
Миний хүсэж байсан бүгд Христмас бол чи
ohohohohohoho
Өө, өө, өө
is you
бол чи
is you
бол чи
is you
бол чи



No comments:

Post a Comment