10/30/2019

Faith Hill - There You'll Be
Фэйт Хилл  - Тэнд чи байх болно

When I think back on these times
Би буцаад эдгээр цагуудыг бодоход
And the dreams we left behind
Мөн мөрөөдлүүд, бид ардаа орхисон
I'll be glad 'cause i was blessed to get
Тэд баяртай байх болно Яагаад гэвэл, би хүрэхээр адислагдсан байсан
To have you in my life
Чамд байгаа, миний амьдралд
When I look back on these days
Би эдгээр өдрүүдэд буцаад харахад
I'll look and see your face
Би харна бас чиний царайг харна
You were right there for me
Тэнд надад чиний зөв байсан
In my dreams i'll always see you soar
Миний мөрөөдөлд, би үргэлж чиний дэвж байгааг харах болно
Above the sky
Тэнгэр дээгүүр
In my heart
Миний зүрхэнд
There will always be a place for you for all my life
Тэнд үргэлж чиний төлөө, миний бүх амьдралын төлөө газар байх болно
I'll keep a part of you with me
Би чиний надтай байгаа хэсгийг хадгална
And everywhere I am
Мөн би хаана ч байсан
There you'll be
Тэнд чи байх болно
And everywhere I am
Мөн би хаана ч байсан
There you'll be
Тэнд чи байх болно
Well you showed me how it feels
Сайн, чи надад энийг хэрхэн мэдэрч байгааг харуулснаа
To feel the sky within my reach
Тэнгэрийг мэдэр, дотроо миний хүрсэн
And I always will remember all
Мөн би үргэлж бүхнийг эргэн санана
The strength you gave to me
Хүч, чи надад өгсөн
Your love made me make it through
Чиний хайр намайг бүтээсэн, энийг шууд хийсэн
Oh, I owe so much to you
Өө, би чамд маш их өртэй
You were right there for me
Тэнд надад чиний зөв байсан
In my dreams i'll always see you soar
Миний мөрөөдөлд, би үргэлж чамайг дэвж байгааг харна
Above the sky
Тэнгэрийн дээгүүр
In my heart
Миний зүрхэнд
There will always be a place For you for all my life
Тэнд үргэлж чиний төлөө, миний бүх амьдралын төлөө газар байна
I'll keep a part Of you with me
Би чиний надтай байгаа хэсгийг хадгална
And everywhere I am
Мөн би хаана ч байсан
There you'll be
Тэнд чи байх болно
Cause I always saw in you My light, my strength
Яагаад гэвэл, би үргэлж чамд миний гэрэл, миний хүчийг харсан
And I want to thank you Now for all the ways
Мөн би чамд одоо талархахыг хүсэж байна, бүх шинэ замуудын төлөө
You were right there for me
Чиний зөв байсан, тэнд миний төлөө
You were right there for me
Чиний зөв байсан, тэнд миний төлөө
For always
Үргэлж төлөө
In my dreams I'll always see you soar
Миний мөрөөдлүүдэд, би үргэлж чамайг дэвж байхыг харна
Above the sky
Тэнгэрийн дээгүүр
In my heart
Миний зүрхэнд
There will always be a place For you for all my life
Тэнд чиний төлөө, миний бүх амьдралын төлөө үргэлж газар байна
I'll keep a part Of you with me
Би хадгална, чиний надтай хамт байсан хэсгийг
And everywhere I am
Мөн би хаана ч байсан
There you'll be
Тэнд чи байх болно
And everywhere I am
Мөн би хаана ч байсан
There you'll be
Тэнд чи байх болно
There you'll be
Тэнд чи байх болно



No comments:

Post a Comment