10/30/2019

Richard Marx - Right Here Waiting
Ричард Ноэл Маркс Яг энд хүлээ

Oceans apart, day after day
Далайнууд тусдаа, өдөр дараагийн өдөр
And I slowly go insane
Мөн би удаанаар солиотой явдаг
I hear your voice on the line
Би чиний хоолойг шугаман дээр сонсдог
But it doesn't stop the pain
Гэвч, энэ өвдөлт зогсдоггүй
If I see you next to never
Хэрвээ, би чамайг хэзээ ч дараа харахгүй бол
How can we say forever
Яаж бид үүрд хэлж чадах вэ
Wherever you go
Хаана ч чи үргэлж явсан
Whatever you do
Юу ч чи үргэлж хийсэн
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно
Whatever it takes
Юуг ч үргэлж энэ авсан
Or how my heart breaks
Эсвэл миний зүрх хир шархалсан
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно
I took for granted, all the times
Би тэтгэмж хайж байна, бүх хугацааны турш
That I thought would last somehow
Тэр миний бодсон, яагаад ч юм сүүлчийнх болно
I hear the laughter, I taste the tears
Би инээхийг сонсоод, би нулимсыг амталсан
But I can’t get near you now
Гэвч, одоо би чамд ойрхон хүрч чадахгүй
Oh, can’t you see it baby
Өө, чи энийг харахгүй байна уу, хонгор минь
You’ve got me goin’ crazy
Чамд миний галзуу явж байгаа
Wherever you go
Хаана ч чи үргэлж явсан
Whatever you do
Чи юу ч үргэлж хийсэн
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно
Whatever it takes
Юуг ч энэ авсан
Or how my heart breaks
Эсвэл миний зүрх хир шархалсан
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно
I wonder how we can survive
Би гайхаж байна, бид хир тэсч чадах вэ
This romance
Энэ дурлалын түүх
But in the end if I’m with you
Гэвч, төгсгөлд нь, хэрвээ би чамтай байвал
I’ll take the chance
Би боломжоо авна
Oh, can't you see it baby
Өө, чи энийг харахгүй байна уу, хонгор минь
You've got me goin' crazy
Чамд миний галзуу явж байгаа
Wherever you go
Хаана ч чи үргэлж явсан
Whatever you do
Юу ч чи үргэлж хийсэн
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно
Whatever it takes
Юуг ч үргэлж энэ авсан
Or how my heart breaks
Эсвэл миний зүрх хир шархалсан
I will be right here waiting for you
Би яг энд чамайг хүлээж байх болно



No comments:

Post a Comment