10/30/2019

Cry on my shoulder  
Миний мөрөн дээр уйл

If the hero never comes to you
Хэрвээ, чамлуу баатар хэзээ ч ирэхгүй бол
If you need someone you're feeling blue
Хэрвээ, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй бол чи гунигыг мэдэрч байна
If you wait for love and you're alone
Хэрвээ чи хайрыг хүлээж байвал мөн чи цор ганцаар байвал
If you call your friends nobody's home
Хэрвээ, чи найзуудлуугаа утасдахад хэн ч гэртээ байхгүй бол
You can run away but you can't hide
Чи хаашаа ч хамаагүй гүйж чадна гэвч чи нуугдаж чадахгүй
Through a storm and through a lonely night
Шуурган дундуур мөн ганцаардсан шөнийн дундуур
Then I'll show you there's a destiny
Тэгээд, би чамд үзүүлнэ, тэнд хувь тавилан байна
The best things in life they are free
Амьдралд байгаа хамгийн сайн зүйлүүд бол тэд нар эрх чөлөөтэй
But if you wanna cry
Гэвч, хэрвээ чи уйлахыг хүсэж байвал
Cry on my shoulder
Миний мөрөн дээр уйл
If you need someone
Хэрвээ, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй бол
Who cares for you
Хэн чиний төлөө санаа тавих вэ
If you're feeling sad
Хэрвээ, чи уйтгар гунигыг мэдэрч байвал
Your heart gets colder
Чиний зүрх хүйтэн болно
Yes I show you what real love can do
Тийм, би чамд үзүүлнэ жинхэнэ хайр юу хийж чадахыг
If your sky is grey oh, let me know
Хэрвээ, чиний тэнгэр бүүдгэр бол, өө, би мэдмээр байна
There's a place in heaven where we'll go
Тэнд диваажинд газар байгаа, тийшээ, бид нар явна
If heaven is a million years away
Хэрвээ, диваажин сая жилийн хол бол
Oh, just call me and I'll make your day
Өө, яг одоо надлуу залга мөн би чиний өдрийг бий болгоно
When the nights are gettin' cold and blue
Шөнүүд хүйтэн мөн гунигтай болвол
When the days are gettin' hard for you
Өдрүүд чамд хэцүү болоход
I will always stay here by your side
Би үргэлж энд, чиний дэргэд үлднэ
I promise you I'll never hide
Би чамд амлаж байна, би хэзээ ч нуугдахгүй
But if you wanna cry
Гэвч чи уйлахыг хүсвэл
Cry on my shoulder
Миний мөрөн дээр уйл
If you need someone
Хэрвээ, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй болвол
Who cares for you
Хэн чиний төлөө санаа тавих вэ?
If you're feeling sad
Хэрвээ, чи уйтгарыг мэдэрвэл
Your heart gets colder
Чиний зүрх хүйтэн болно
Yes I show you what real love can do
Тийм, би чамд үзүүлнэ, жинхэнэ хайр юу хийж чадахыг
But if you wanna cry
Гэвч, хэрвээ чи уйлахыг хүсвэл
Cry on my shoulder
Миний мөрөн дээр уйл
If you need someone
Хэрвээ, чамд хэн нэгэн хэрэгтэй бол
Who cares for you
Хэн чиний төлөө санаа тавих вэ
If you're feeling sad
Хэрвээ, чи уйтгар гунигыг мэдэрвэл
Your heart gets colder
Чиний зүрх хүйтэн болно
Yes I show you what real love can do
Тийм, би чамд жинхэнэ хайр юу хийж чадахыг үзүүлнэ
What real love can do
Жинхэнэ хайр юу хийж чадахыг
What real love can do
Жинхэнэ хайр юу хийж чадахыг
What love can do
Хайр юу хийж чадахыг
What love can do
Хайр юу хийж чадахыг
Love can do
Хайр хийж чадна



No comments:

Post a Comment